Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds deze week heb ik een nieuwe grotere sd kaart voor mijn htc Desire, maar nou vraag ik mij af of ik gewoon alle bestanden en mappen van de oude geheugenkaart kan overzetten naar de nieuwe of moet ik alles opnieuw installeren? er staat erg veel meuk op de oude kaart en heb het idee dat de helft allang en breed weg kan de prullenbak in. Maar hoe kom ik erachter welke mappen/bestanden ik op de kaart moet laten staan?

groeten Hans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
1 op 1 kopieren en klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke das wel erg simpel!! bedankt!! alleen de ouwe zooi nog uit zien te zoeken.. al die apps creeren zoveel mappen en nutteloze bestanden op de sd kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
opzich kan je in ieder geval alle voor het oog niet belangrijke mappen en inhoud verwijderen, doe dat dan na het kopieëren en testen van de kaart in je telefoon, zo behoud je de oude kaart als backup.

In ieder geval kan je alle temp, cache mappen weghalen en natuurlijk alle clutter bestanden waarvan je zeker weet dat het oude meuk is. Bijvoorbeeld bestanden van programma X, terwijl je zeker weet dat programma X niet meer geïnstalleerd staat.

Ik heb zelf geen htc, dus weet niet goed de indeling verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik heb ook een Desire, maar heb niet het idee dat er een standaard indeling is... Sommige apps maken inderdaad nog een extra folder aan, en die blijven soms staan na deinstallatie. Dus af en toe even checken wat er op je sd-kaart staat met een app als ASTRO of ES file explorer kan geen kwaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel!!zal eens wat gaan proberen!!
Pagina: 1