Toon posts:

Je eigen cd op iPad zetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi heb een vraag ik ben mijn eigen cd,'s over aan het zetten naar pc en dan naar iPad. Ik ben der achter gekomen hoe je het hoedje over kan nemen maar hoe moet je het doen met een meerdere cd,'s die van een box is en bij elkaar zetten bv de box van Bob Marley songs of freedom alvast thanks voor je hulp groetjes jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 18:32
Probeer het eens in het Nederlands? Ik neem aan dat je cds aan het rippen bent met Itunes en die dan naar je Ipad zet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-10 09:43

mr.paaJ

generatie cmd+z

Je kunt in je iTunes track-info (rechtermuis...) aangeven uit hoeveel CD's zo'n set bestaat (CD 1 van 2 bijv.) en dan worden alle CD's uit de serie onder één album weergeven.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik te snel wil type dan gebeurt zulke dingen maar klop dat probeer ik te doen te rippen van meerdere cd,'s van het zelfde box en hoes foto wilt ook niet lukken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mr.paaJ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:11:
Je kunt in je iTunes track-info (rechtermuis...) aangeven uit hoeveel CD's zo'n set bestaat (CD 1 van 2 bijv.) en dan worden alle CD's uit de serie onder één album weergeven.
Oké dat,'s een goede tip en het hoesje dat ?thans voor u interese groetjes jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mr.paaJ schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:11:
Ja sorry maar ik ben nieuw in deze dingen maar reageer muis waar of wanneer precies het net gekeken maar snap het niet groetjes Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Het is misschien wat makkelijker voor mensen om je te helpen als je wat duidelijker probeert te typen, het is namelijk nogal moeilijk te volgen zo en mensen zullen je een stuk beter kunnen helpen als je even de tijd neemt om duidelijk te maken wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Check dit eens: http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=9910895

Staat genoeg uitleg lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ik weet dat mijn taal al onduidelijk is maar die helemaal voor mij maar thanks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Redblader schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:41:
Het is misschien wat makkelijker voor mensen om je te helpen als je wat duidelijker probeert te typen, het is namelijk nogal moeilijk te volgen zo en mensen zullen je een stuk beter kunnen helpen als je even de tijd neemt om duidelijk te maken wat je bedoeld.
Sorry is niet mijn bedoeling maar zo gaat het eenmaal bij mij ,sommige mensen zijn beter in hun ding en andere weer in iets anders groetjes Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 12:10

epic_gram

undercover moderator

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:27:
[...]

Thanks ik weet dat mijn taal al onduidelijk is maar die helemaal voor mij maar thanks anyway
is het nu gelukt?

edit: gebruik de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop aub ipv telkens een nieuw bericht te typen.

[ Voor 22% gewijzigd door epic_gram op 04-01-2011 16:32 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:22
epic_gram schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:31:
[...]

is het nu gelukt?

edit: gebruik de [afbeelding] knop aub ipv telkens een nieuw bericht te typen.
nee hij begrijpt de link niet wat er staat. hoe die het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:30:
[...]

Sorry is niet mijn bedoeling maar zo gaat het eenmaal bij mij ,sommige mensen zijn beter in hun ding en andere weer in iets anders groetjes Jim
Je doet nu net of fatsoenlijk taalgebruik een soort "talent" is, waarmee je geboren wordt. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn hoor, maar je maakt er wel een potje van in sommige van je posts. Het is gewoon nauwelijks te begrijpen.

Wat mr.paaJ bedoelt, is rechts klikken op het album, en bij "Info" kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
epic_gram schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:31:
[...]

is het nu gelukt?

edit: gebruik de [afbeelding] knop aub ipv telkens een nieuw bericht te typen.
Nee haha het lukt niet . Ik het nu vier albums staan waarvan twee met foto en twee zonder en bijelkaar brengen nopes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:49:
[...]

Je doet nu net of fatsoenlijk taalgebruik een soort "talent" is, waarmee je geboren wordt. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn hoor, maar je maakt er wel een potje van in sommige van je posts. Het is gewoon nauwelijks te begrijpen.

Wat mr.paaJ bedoelt, is rechts klikken op het album, en bij "Info" kijken.
Moet je dat doen bij de album op iTunes of bij diegene wat ik zelf op gezet heb . Of doe ik het van het begin af aan al verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

In tekst:

1. Selecteer alle nummers van het album (dus alle CD's)
2. Klik met je rechter muisknop op deze nummers en kies voor "Get Info" (of wat dat ook mag zijn in het Nederlands)
3. Ga naar het eerste tabblad "Info"
4. Vul bij het tweede veld van "Disk Number" het aantal CD's in.
5. Klik op OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Good Fella schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:28:
In tekst:

1. Selecteer alle nummers van het album (dus alle CD's)
2. Klik met je rechter muisknop op deze nummers en kies voor "Get Info" (of wat dat ook mag zijn in het Nederlands)
3. Ga naar het eerste tabblad "Info"
4. Vul bij het tweede veld van "Disk Number" het aantal CD's in.
5. Klik op OK
Oké zo ver kom ik nu maar! Bij tab blad info tweede veld staat album artiest

Dus zo
Artiest. Jaar
Vink vakje Bob Marley Vink vakje ............
Album artiest. Tracknummer
Vinkvakje ............. Vink vakje.......... Van vinkvakje .........
Album. Schrijfnummer
Vinkvakje ................. Vinkvakje ............ Van vinkvakje 4
Gropering Bpm
Enz enz enz dus ?????.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ff tussen door een vraagje over mijn iPad waarom gaat de wifi verbinding elkekeer uit en moet ik het bij eigenschapen weer uit en aan zetten dat i weer aktief wordt?Bv als ik nu klaar ben met dit bericht te typen en posten doe gaat het niet,moet ik hem weer de- en aktieveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:19

denivan

de enige

1) De vertaling van "Disc number" is "schijfnummer". Dat kan je zelf wel afleiden denk ik :)
Selecteer alle tracks en bij album geef je dus alle tracks dezelfde albumnaam. Daarna selecteer je de tracks die bij CD1 horen, en vul je in "schijfnummer 1 van 4" bvb. Daarna selecteer je de tracks van CD2 en doe je "schijfnummer 2 van 4" etc.
In dit geval zijn het allemaal tracks van dezelfde artiest, maar als het een verzamelalbum met verschillende artiesten is kan je nog bij het tabblad Opties "deel van verzameling" op Ja zetten.
2) Je Wifi probleem is een appart topic waard, mits je de moeite doet om een duidelijke topicstart te maken.
3) Leg even uit waarom het moeilijk is om duidelijk te schrijven ? Als je een aandoening hebt, hebben we daar alle begrip voor, maar als je 14 jaar bent en je hebt geen zin om moeite te doen, dan willen wij hier natuurlijk ook geen moeite doen om te helpen. Je tekst door een spelchecker halen of even nalezen voor je op "verstuur bericht" klikt helpt al veel.
4) Het is ook niet de bedoeling dat je binnen een topic telkens nieuwe berichten plaatst, maar als je een opmerking hebt je gewoon je laatste bericht aanpast via "edit". Als nieuwkomer op GOT, kan je misschien best even de forumregels nalezen ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik ga proberen kijken of het me lukt.
Mijn schrijf probleem dat gaf ik al aan ben gewoon erg slecht met Nederlands En ben 37
Zoals ik al aangaf iedereen heeft zijn ding en dit is iets waar ik zeer slecht in ben sorry
Een spelchecker weet niet of iPad die heeft maar ik zal mijn best proberen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:08:
Mijn schrijf probleem dat gaf ik al aan ben gewoon erg slecht met Nederlands En ben 37
Je kunt ook even de tijd nemen om iets te posten en een keertje diep adem halen en je post nog eens lezen voordat je op "verstuur bericht" ramt ;) Ook het gebruik van interpunctie en hoofdletters op de plaatsen waar ze bedoeld zijn verbetert de leesbaarheid van een post. Als je geholpen wil worden helpt 't als je je probleem klip-en-klaar kunt duidelijk maken; je helpt ons jou te helpen (en zeg eens eerlijk: het getuigt natuurlijk ook wel van een beetje netheid als je even de moeite neemt om iets netjes leesbaars neer te pennen, niet?)

Verder zouden we het op prijs stellen als je even de edit knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ) hanteert als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93OGDVn8zio6RrIck1qYj8ne/full.png

Tot slot wil ik je ook even op onze Quickstart wijzen; daarin zul je lezen hoe je voortaan een topic zult moeten openen. We verwachten hier op GoT namelijk wel iets meer van een topicstart ;)

Desalniettemin welkom op GoT en een leuke tijd gewenst hier :w

[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 04-01-2011 23:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1