Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 15x+ nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben al enige tijd het gehele internet af aan het struimen naar een goedkope manier om aan Windows 7 licenties te komen. Er zijn wenig deals voor het bestellen van meerdere licenties tegelijk, zelfs in een volume versie betaal je nog snel een 100 euro per home edition. Nu gaat mijn voorkeur zelfs nog uit naar ultimate of misschien zelfs pro.

Mijn vraag dus, heeft iemand een tip voor mij waar ik meerdere licenties (hoeft geen doosje/dvd) voordelig kan kopen?

Ik heb er minimaal 15 nodig!

Alvast bedankt!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:50
Veel goedkoper dan €100 ga je ze niet vinden volgens mij als je er "maar" 15 nodig hebt. Windows 7 volume licensing heet trouwens open license. Zoek daar maar eens op.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ligt eraan waarvoor je ze nodig hebt.

bedrijven kunnen soms gebruik maken van het zgn. "action pack"

Als het om te testen is, kun je technet gebruiken.

Thuisgebruik denk ik niet dat het veel goedkoper dan OEM prijzen gaat worden.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35

EXX

EXtended eXchange

Waarom heb je zoveel licenties nodig? Bouw je zelf systemen? In dat geval kan je OEM licenties gebruiken, dat is een stuk goedkoper dan retail, maar nog steeds de prijzen die jij aangeeft.

Kijk anders een hier: http://www.microsoft.com/netherlands/licenties/default.aspx of neem contact op met Microsoft wat de mogelijkheden zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door EXX op 04-01-2011 11:26 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Aankoopvragen mag je in het Shopping Forum doen, ook als het om licenties gaat :)

En anders neem je contact op met je IT leverancier, met dergelijke aantallen heb je het toch niet meer over privegebruik dus dan moet je het op B2B kanalen ook prima kunnen regelen.

[ Voor 45% gewijzigd door alt-92 op 04-01-2011 11:35 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.