[Logmein Ignition] Via 3G verbinden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:34
Vanwege de tijdelijke prijsverlaging van Logmein Ignition voor de iOS apparaten, heb ik deze aangeschaft. Doel is om via mijn iPhone 3GS overal en altijd in te kunnen loggen op mijn computer die thuis staat.

Na wat dingen te hebben gelezen bleek dat dit dus mogelijk was via zowel WiFi als 3G. Ideaal dus.

Na het installeren van de app op mijn iPhone en de gratis desktopversie op mijn Mac, wilde ik eens testen of het werkte. Eerst geprobeerd terwijl ik op mijn thuisnetwerk zit (WiFi) en dat gaat prima. Toen WiFi uitgezet op de iPhone en via 3G geprobeerd te verbinden en daar gaat het fout.

Ik log eerst in in logmein waarna ik mijn computer kan zien. Als ik daarop wil inloggen heb ik de accountgegevens nodig van mijn computer. Als ik deze invul en op verbinden druk, krijg ik de melding "Aanmelden mislukt - Controleer uw aanmeldgegevens".
Het vreemde is dat het dus wel werkt via WiFi, zelfs als ik op een ander WiFi dan mijn thuisnetwerk zit (getest bij mijn ouders). De inloggegevens zijn dus gewoon goed, maar er gaat toch iets mis.

Hebben meer mensen hier last van en hoe heb je dat toen opgelost?

Via google kwam ik op enkele fora terecht (ook het supportforum van logmein) maar de ene keer zeggen ze dat het niet kan, en de andere keer wordt de oplossing niet gegeven.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Aangezien je betaald hebt is het misschien makkelijk om even een support ticket bij LogMeIn aan te maken. Je betaald en hun kunnen waarschijnlijk beter met een oplossing komen dan ons op dit moment.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24

World Citizen

FreeReef.nl

Ik kan je niet echt helpen, buiten dat ik dit ook al een jaartje gebruik, en dat het bij mij via 3g wel gewoon gaat. Er zal wellicht te weinig verbinding zijn... of iets anders wat niet goed gaat...

logmeinservicedesk werkt goed hoor!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Inderdaad je kunt gewoon @LogMeInHelp tegen ze twitteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Bedankt, ik heb een ticket aangemaakt. Zal het antwoord hier ook weer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Antwoord gekregen op mijn ticket:

Hello Tim,

It appears you will have to use WiFi. You can try using 3g from some other physical location and see if that allows a connection.

This could be an issue you may need to take up with the carrier itself as they may be blocking/filtering/throttling Peer to Peer communication on that network.

The fact that it works via Wi-Fi indicates that the host computer and the wi-fi network you are using allow Peer to Peer communication.

I hope this helps. Please feel free to contact me if you have any further questions.

Daar ben ik dus niet blij mee omdat ik het juist heb gekocht om waar dan ook in te kunnen loggen en ik heb niet overal WiFi. Lekker makkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Wat is je provider? Dit kan nogal verschil maken heb ik gemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik het zelf ook op android, geen problemen via 3G bij T-Mobile, zij filteren er dus niet op (of ik heb mazzel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:49
Bij mij werkt het ook gewoon via 3G (Vodafone prepaid). Het opbouwen van het beeld duurt even als je net inlogt, maar daarna gaat het als een trein. Ik ben er erg tevreden mee.
Pagina: 1