Vodafone: Abonement vernieuwd, welke datum en blox?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:34
Vraagje. Ik heb de KS alproberen te bellen, echter wachttijden langer dan 10 MIN...

Hoe dan ook: Mijn 'oude' vodafone abo zou aflopen op 6 januari.
(27,50 tegoed, internetblox(10EU), sms blox(10EU))

Ik heb toen op 30 december mijn abonnement verlengt met een Iphone 275 abonnement. (web+bellen+sms)

Ik zie nu bij verbruik mijn Iphone 275 abonnement, mijn internetblox is 'weg'. Echter ik zie mijn zorgeloos SMS blox (10EU) nog wel aanstaan.

Ik heb die meteen uitgezet. Dit gaat dan in vanaf 31 januari. Ik heb voordeel SMS (dus dubbel sms, gratis blox) aangezet, en die gaat 31 januari in.

Klopt het, dat wanneer je je abo omzet, je blox van je oude abonnement gewoon aanblijven? Of zouden deze automatisch op 6 januari uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zou niet correct zijn aangezien je een nieuw abonnement aanvraagt waarbij je niet hebt aangegeven te willen betalen voor zulke diensten. Je nieuwe abonnement hoort enkel te bevatten wat jij bij aanvraag bent overeengekomen. Maar anders wat langer wachten en horen wat de klantenservice zegt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:34
Duidelijk. Wellicht verdwijnt die blox automatisch na 6 januari? Want tot dan liep mijn 'eerdere' abonnement. En je betaald altijd vooraf?

Ik ga wel bellen, maar wachttijd was meer dan 10 min, vandaar :)

edit: grappig ik bel 1201, kies verbruik/info(2), en ik krijg ineens een Engelse mededeling :)

update: Na 13 min iemand aan de lijn. Blox worden NIET uitgezet bij een verlenging. Enkel BLOX waar je niks meer aan hebt worden uitgezet. (dus in mijn geval internetblox, aangezien dat binnen Iphone 275 valt)

Gelukkig kwam ik er snel achter.

[ Voor 58% gewijzigd door meermarco op 04-01-2011 10:04 ]