Toon posts:

Een doorverwijzing...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai mede-tweako's

Ik heb net bij "Hardware algemeen" een topic geplaatst, maar achteraf gezien had deze misschien beter hiero kunnen zetten. Zouden jullie eens willen kijken erna?!?!
TOPIC: Ik wil minder geluid en nieuwe fans...

Mijn dank is al groot, en als je post nog groter

Greetz
S

< !-- GsmGuru Banner Start -->
Helaas weggehaald door mij, het is niet zo leuk om reclame te maken, maar dat is een klein foutje van me, dat doet het script wat ik nu effe gebruik.
Maar de site van ons is zeker het bezoeken waard: www.gsmguru.com/test/home.shmtl

Signed off

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 17:38
WTF ???? WHY DIE FUCKING BANNER???

Verwijderd

Ik heb ff gekeken, ziet er goed uit, maar je kan beter je banner weghalen, en gewoon je link neerzetten...anders is die straks toch weg.

PS dit soort artikelen van GSM zetten we meestal bij Stuffis Generalis!

Verwijderd

Topicstarter
Harry: het maakt niet als de banner zou weg zijn, want als je goed zou hebben gekeken op onze site (gsmguru) dan zie je daar hetzelfde (broncode) staan

Greetz
S

Verwijderd

Voor de Administrators maakt het hier wel degelijk uit, dit oogt wat vriendelijker, anders lijkt het op agressieve reclame, ze zijn hier al erg soepel met iemands links, dan vind ik dat we het nieten moeten misbruiken, we weten je nu ook te bereiken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk wel dat je gelijk hebt Harry, ik had daarnet ook zoiets van gedacht, ik heb em dus maar weggehaald

Greetz
S
Pagina: 1