Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Backlinks voor nederlandse site

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

• peaceful_turing
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10-2023
Hallo allemaal,

sinds kort is mijn Drupal site (www.*boeit niet*.com) online. Ik heb me een poosje verdiept in SEO en heb onder andere de volgende dingen toegepast:
-Page title (auto)
-Clean urls (auto)
-XML sitemap (URL bij Google Webmastertools)
-Meta tags (alleen description en een paar keywords) bij elk artikel/pagina
-Hierarchie (H1,H2 tags enz..)

Als ik nu ga zoeken op Google naar de letterlijke URL staat mijn website keurig bovenaan met alle artikels etc.. Maar als ik ga zoeken op -veeel meer gezochte, veel relevantere- keywords als 'miljonair worden' wat misschien wel 50 keer voorkomt op mijn site, of 'rijk worden', vind ik niks.

Hoe kan ik zorgen dat mijn site ook bij de relevantere keywords wordt gevonden en een hoge PR krijgt?
Misschien door backlinks te verzamelen?

Alvast bedankt voor de antwoorden,
Joachim

[ Voor 88% gewijzigd door MueR op 04-01-2011 00:20 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

En nu denk je dat je een backlink hebt gecreëerd voor die site? Lekker naïef...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kweenie ziet er meer uit als spam eerlijk gezegd

Iperf

• peaceful_turing
André schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:18:
En nu denk je dat je een backlink hebt gecreëerd voor die site? Lekker naïef...
Sorry maar op mn mobiel had ik een heel verhaal getypt, en toen was het opeens weg behalve dat zinnetje, toen sloeg ik het ook nog op omdat ik het nog niet gezien had.. Het verhaal staat er nu wel weer..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

GoT staat vol met dit soort vragen en ook antwoorden. Maar gezien je posthistory gebruik je GoT als helpdesk, en dat is niet echt de bedoeling lijkt me.

Moet je eens kijken wat je allemaal kan lezen: SEO topics op GoT

[ Voor 63% gewijzigd door RaZ op 03-01-2011 23:35 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

1: Vind backlinks. Maak backlinks. Zonder heb je geen populariteit. Sites met Nofollow in de code heb je weinig aan, op SERP / Traffic na.

2: Maak actueele content. Zorg dat je site vaak wordt bijgewerkt. Zorg ook dat je code er correct uitziet, geen overbodige texten of meta's.

3: Herhaal stap 1 & 2 voor de gedurende tijd van ongeveer 3 maanden en je zal meteen profijt zien.

• peaceful_turing
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:35:
1: Vind backlinks. Maak backlinks. Zonder heb je geen populariteit. Sites met Nofollow in de code heb je weinig aan, op SERP / Traffic na.

2: Maak actueele content. Zorg dat je site vaak wordt bijgewerkt. Zorg ook dat je code er correct uitziet, geen overbodige texten of meta's.

3: Herhaal stap 1 & 2 voor de gedurende tijd van ongeveer 3 maanden en je zal meteen profijt zien.
Weten jullie nog een site waar je nederlandse 'hoewordikmiljonair'-artikels kan posten zonder dat de links gelijk 'nofollow' meekrijgen?

Verwijderd

Tja. Als ik jou ga uitleggen waar je allemaal kunt gaan linken om je site lekker snel te laten scoren is het dam ook van het hek ;)

Ga aub zelf wat onderzoek doen. Google is je grote vriend.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:11

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit is mij te spammerig. Het algemeen beleid #verbodenspam

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.