Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

flash player 10 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een maand terug o.i.d. heb ik flash player 10 geinstalleert omdat dit nodig was voor msn en youtube e.d. vervolgens werkt ik naar de site gelinkt en kon het daar downloaden. tot nu toe gaat alles goed. vervolgens gedownload en installeert prima. maar dan herstart ik Firefox of de pc en zegt ie dat ik het weer opnieuw moet installeren. dus begin weer van voor af aan.

Ben al een lange tijd bezig om het voor elkaar te krijgen maar elke keer weer het zelfde liedje. volgens de site van adobe is de juiste versie geïnstalleerd. ook ziet de pc FP 10.

het lukt me ook om de meeste dingen te bekijken maar nog niet allemaal. Ik heb het internet al afgestruind maar tevergeefs geen oplossing die bij mij van toepassing is.

wie o wie kan me helpen ?

spec.
Windows 7 64bit
Firefox 3.6.13

Verwijderd

Je zou ook de beta versie kunnen proberen. Versie 10.2. Ik had ook problemen met versie 10 met Snow leopard 10.6.5

Verwijderd

Topicstarter
werkt helaas nog steeds niet. hij installeert het wel en zegt dat het succes vol is gedaan. maar helaas nog steeds werkt het niet volledig.

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 23:48
Heb je het al eens verwijderd en daarna van de site van adobe gehaald ?

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Verwijderd

Topicstarter
ook gedaan. met your uninstaller 2010 verwijdert en opnieuw geinstalleerd vanaf de adobe site

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 15:59
Gekke vraag: Heb je de installatie van Flash wel gedaan als administrator?

Kweet van Vista en 7 dat, ook al ben je administrator, nog niet alle rechten schijnt te hebben...
Open Internet explorer als administrator en probeer het nogmaals en kijk dan wat het resultaat is

Verwijderd

Topicstarter
ben zelf administrator. en werk met monzilla firefox dus dat moet goed gaan. heb nu de 10.2 beta versie en doet wel iets beter maar nog steeds niet alles.
Pagina: 1