UPC kwaliteit verslechterd?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:56
Wij zitten al jaren bij UPC, al sinds toen je nog 50 euro voor 1,5Mb moest betalen. Eigenlijk ging dat altijd wel goed, hoogstens 1x per jaar problemen.

Echter de laatste 3 maanden heb ik een tiental keer gebeld omdat we geen verbinding meer hebben. Vroeg me af of meer tweakers hier problemen mee hebben. Zit nu serieus te denken om over te stappen.

Oh ja: we wonen in Gelderland, misschien dat dat scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:23

Wvr

ik woon ook in gld en heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:36
Maanden zo niet jaren geen problemen gehad, maar vanavond was het ineens 2 keer raak...
2 keer een spontane reboot van het modem... (Is net een maand oud, dus zal niet zomaar kapot zijn...)
Lijkt configuratie issue...

Regio Nijmegen hier.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb nu 5 jaar UPC in Groenlo en daarvoor toen ik nog bij me ouders woonde ook een jaar of 5 in Groenlo en echt met internet max 2-3 keer een uur per jaar dat dit het niet deed.
Alleen digitale TV is hier wel erg slecht,(apparaat en ab doen altijd moeilijk) maar ik denk dat iedereen daar last van heeft bij UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boral27
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08 18:57
Heb nu zelf hier een jaartje dat upc voordeelpakket. Kan niet anders dan concluderen dat het toch allemaal iets minder stabiel is dan ADSL. Moet toch wel af en toe de modem resetten om de boel weer aan depraat te krijgen. Maar goed er valt mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:36
Boral27 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:17:
Heb nu zelf hier een jaartje dat upc voordeelpakket. Kan niet anders dan concluderen dat het toch allemaal iets minder stabiel is dan ADSL. Moet toch wel af en toe de modem resetten om de boel weer aan depraat te krijgen. Maar goed er valt mee te leven.
Ik moet met ADSL anders ook af en toe het modem resetten. Ik wijt dat eerder aan dat apparaat (speedtouch); lijkt wel langer goed te gaan met sip spoof en fatsoenlijkere router erachter.

Zie voor meer ontopic reacties UPC Internet vragen & problemen topic deel II.
Pagina: 1