Iphone 4 op TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damajew
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-02-2022
Ik heb een Samsung LE-40C630 tv met MediaPlayer (USB) optie.

Dit werkt op zich super, alleen als ik mijn Iphone4 er op aansluit kan ik wel foto's afspelen, maar ziet mijn TV geen films of muziek.

Weet iemand hier de oorzaak cq oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:56

D4NG3R

kiwi

:)

Lees de handleiding eens door..? Dikke kans dat het aan 1 van deze 2 dingen ligt:
1, De bestanden zijn te groot van resolutie/bitrate. Waardoor de TV deze automatisch weigert omdat ze te zwaar zijn voor de TV om af te spelen.
2, De bestanden gebruiken een andere extensie als dat de TV ondersteunt.

Je hebt trouwens een probleem met je TV, waarom open je een topic in het Apple forum? En waarom maakte je niet 1 topic aan met "problemen met nieuwe TV" ofzo. IPV 2 losse topics.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41
Ik weet niet zeker wat de iPhone ermee doet, maar mijn soortgelijke TV (LE32C5300) pakt de bestanden van mijn iPod Nano wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ook belangrijk; heb je de media erop gezet via iTunes of als mass storage device? Het moet via dat laatste. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Er staat hier nu behoorlijk wat onzin.

Het heeft ten eerste niks met de bitrate of extensie te maken. Bovendien kan je de iPhone (officieel) niet eens als mass storage device gebruiken. Met de nano's kan dit wel, dat is ook de reden dat dan wel werkt. De reden dat je de foto's wel ziet is omdat dit de enige files zijn die buiten iTunes om te bereiken zijn.

Als je de video's die op je iPhone staan op je tv wilt bekijken zal je een VGA-kabel of component-kabel moeten gebruiken.