Hallo
Sinds ik de nieuwste versie van W7 op desktops thuis heb gezet, heb ik ontzettend veel last van een slechte verbinding met internet.
Het ligt niet aan de wireless adaptertjes;
ten eerste werkten ze de dag voor de installatie van w7 nog correct.
ten tweede maakt het niet uit wat voor driver ze hebben, de standaard van w7 of die van de fabrikant.
Ook de andere pc's die nog op windows xp werken hebben nog gewoon internet, dus met de experiabox zelf is eigenlijk ook niet veel aan de hand.
problemen met internet:
het probleem voor mij is dat websites niet geladen worden, en als ze al geladen worden duurt dat heel lang en missen ze allerlei elementen van websites.
ik vermoedt dat er sinds de beta versies van w7 iets is veranderd is hoe de adapters ondersteund worden.
danwel is er iets mis met de ondersteuning van de experiabox van w7
zou iemand mij wat suggesties kunnen doen?
Sinds ik de nieuwste versie van W7 op desktops thuis heb gezet, heb ik ontzettend veel last van een slechte verbinding met internet.
Het ligt niet aan de wireless adaptertjes;
ten eerste werkten ze de dag voor de installatie van w7 nog correct.
ten tweede maakt het niet uit wat voor driver ze hebben, de standaard van w7 of die van de fabrikant.
Ook de andere pc's die nog op windows xp werken hebben nog gewoon internet, dus met de experiabox zelf is eigenlijk ook niet veel aan de hand.
problemen met internet:
het probleem voor mij is dat websites niet geladen worden, en als ze al geladen worden duurt dat heel lang en missen ze allerlei elementen van websites.
- Gelukkig vinden de adapters wel gewoon alle wireless netwerken in de omgeving.
- ipv6 uitzetten maakt ook niets uit, het probleem met het niet laden van websites blijft.
- Verbinding maken met de experiabox lukt meestal wel, de eerste keer.
- Maar ze kunnen binnen vijf minuten weer die verbinding verliezen.
- Via speedtest blijkt dat de downloadsnelheid en uploadsnelheid nog in orde zijn, de ping ben ik niet zeker van.
- websites worden soms geladen zonder de lay-out maar met plain text en links.
- google is meestal wel te bereiken, alleen de snelheid waarmee google gevonden wordt varieert enorm
- en bij het benaderen van meer dan drie websites tegelijk, dan geeft de adapter er de brui aan en laadt niets meer.
- internet explorer mozilla of chrome maakt geen verschil, dus het zit niet in de browsers.
- een vast ip of automatisch maakt ook geen verschil voor het probleem,
ik vermoedt dat er sinds de beta versies van w7 iets is veranderd is hoe de adapters ondersteund worden.
danwel is er iets mis met de ondersteuning van de experiabox van w7
zou iemand mij wat suggesties kunnen doen?
[ Voor 19% gewijzigd door emilionl op 03-01-2011 17:39 ]