Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.cesweb.org/images/framework/cesweb_headerlogo.png
| Donderdag 6 januari t/m zondag 9 januari |

Op donderdag 6 januari begint in Las Vegas weer de grootste Consumer Electronics beurs (CES) van de Verenigde Staten. Dit (tijdelijke) topic is bedoeld als centraal topic om alle nieuwtjes van de CES met betrekking tot Android met elkaar te delen en te bespreken.

Het meest spectaculair wordt waarschijnlijk de Motorola Tablet (Xoom?) met een preview van Honeycomb. Deze werd onlangs in een kort filmpje voor de CES geteased onder de naam "Tablet Evolution". De Motorola Tablet zal zeker niet de enige Android-tablet zijn die wordt aankondigd en/of gedemonstreerd, maar wel een van de eerste met een nieuwe versie van Android die speciaal is geoptimaliseerd voor tablets (Honecyomb). Ik ben vooral benieuwd in hoeverre ze niet alleen de hardware-specs en alles onthullen maar vooral of en wat we te zien gaan krijgen van Honeycomb.

Naast de tientallen andere tegra 2 tablets met Android, wordt heel misschien ook de HTC Scribe tablet onthuld en de HTC Thunderbolt telefoon. Op telefoongebied wordt bovendien de Motorola Olympus verwacht (dualcore tegra 2), de LG 2x Speed (opnieuw), de LG B (de dunste smartphone met het lichtste scherm), en heel misschien ook nog Samsung Galaxy S2 (dualcore).

Helaas voor nu volgt vlak op de CES 2011, de Mobile World Congress 2011 (MCW). De MCW is de beurs voor de internationale mobiele telefoon/devices industrie. Verwacht wordt daarom niet alle Android telefoons op de CES worden onthuld. Zo vermoed ik dat Sony gaat wachten tot de MCW 2011 van 14-17 februari.

Gedurende de CES kunnen we hier uitgebreid praten over al het nieuws met iets meer mogelijkheid tot slowchat (maar niet overdreven!) dan in de grote topics.
Afbeeldingslocatie: http://www.periwinkledevelopment.com/android/Portals/0/android-banner.jpg

[ Voor 202% gewijzigd door pven op 04-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Kijk dat is nog eens een handig topic. Laat nu de info over alle nieuwe Android tablets maar komen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/11x0104546gd.jpg

SE poster @ CES. Is dit de nieuwe X10 ( nieuws: Afbeeldingen tonen vermoedelijke opvolger SE Xperia X10 ) ?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
goed om hier een topic over te starten. ben ook erg benieuwd naar welke telefoons er allemaal aangekondigd zullen gaan worden. ben op zoek naar een opvolger voor mijn huidige galaxy (zonder s).

die htc thunderbolt lijkt veelbelovend als ik alle leaks hierover zo lees. vraag me alleen even af wat wij in nl met lte moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
msschien kan dit toppic ook met mwc gekoppeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Toshiba tablet met Resolution+ functie

[ Voor 58% gewijzigd door 13art op 05-01-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Motorola CES-press conference is vandaag @

Date: Wednesday January 5, 2011
Time: 4:00PM PST (=01.00 NL tijd)

(met hopelijk de Motorola Honeycomb tablet!)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:48

TheFirepit

Vuurbal

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X12 of hoe ze hem gaan noemen. Iemand die weet hoe ik over een nog 1 jaar doorlopend contract kan uitkomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yup, hier nog wat specs van het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/ces20110046engadget.jpg

Het persbericht:
Providing users with a dramatically brighter 4-inch NOVA display in the world's slimmest 9.2 mm mobile device, LG Optimus Black creates a one-of-a-kind user experience unlike anything before.

Available for the first time in the mobile market, LG Optimus Black's NOVA display is designed to be the brightest, clearest and most readable among mobile screens with 700 nits of brightness for optimal visibility. LG Optimus Black provides users with an easier and more natural experience when browsing the web, reading emails, or writing documents with higher levels of brightness and pure white tones that deliver true black and white colors for ideal handset viewing. NOVA technology featured on LG Optimus Black also enables users to maintain visibility whether indoors or outdoors under strong sunlight.

In addition to greater luminosity, the NOVA display on LG Optimus Black also radically reduces power consumption by 50 percent during general indoor use compared to a conventional LCD. Similarly, AMOLED consumes twice as much power as NOVA to display a full white screen, the most frequently used color scheme for web browsing. Combined with the 1500 mAh battery of the LG Optimus Black, users will have enough power for their daily needs, even at maximum brightness settings.

Users will never be out of style with the LG Optimus Black's ultra slim 9.2 mm design. Making a strong visual statement, LG Optimus Black weighs only 109g and offers sleek lines and smooth edges that improve handheld grip. Tapering down to the world's thinnest smartphone profile of 6.0 mm, LG Optimus Black's subtle back arch helps to create the illusion of even greater slimness. Unique to the LG Optimus Black, the flush and flawless finish of the front display is achieved by innovatively hiding the Invisible Receiver behind the edges of the phone.

"We are excited to introduce this stylish new Android smartphone and expect the LG Optimus Black to play a key role in the mobile market," said Dr. Jong-seok Park, President and CEO of LG Electronics Mobile Communications Company. "LG Optimus Black reflects our core strengths of advanced technology, in both display and design, offering the world's brightest screen and the world's slimmest design in an attractive and smart package."

The LG Optimus Black also offers a set of smarter features designed for easy and faster access to important apps and content. Optimus UI 2.0 lets users directly access messages, emails and missed calls from the locked screen with just one single finger tap. The Gesture UI offers more intuitive commands, including lifting, shaking and tapping, for taking calls, entering camera mode, or enjoying music. LG Optimus Black also introduces the world's first Wi-Fi Direct™ for quick and high-quality data transfer between mobile devices and adopts the world's first 2MP front-facing camera.

All LG Optimus Black features are available on the Android 2.2 Froyo platform with Android 2.3 Gingerbread upgrade capability. Utilizing the 2MP front-facing camera, LG Optimus Black allows users to utilize video telephony functions of higher quality after upgrading to Android's Gingerbread.

The LG Optimus Black will be rolled out globally in the first half of 2011.
Maar ja volgens mij ook weer singlecore net als de Xperia Arc.

En hier nog een hands-on filmpje van de Lenovo Ideapad (die al eerder op de FP stond)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Samsung kondigt Infuse 4G aan, ontzettend dun met 4,5" Super AMOLED Plus en 1.2 GHz Hummingbird

First introduced just last year on the Wave, it feels like Super AMOLED was just starting to get its sea legs... but here we go again: Samsung's latest handset -- announced today in collaboration with AT&T at CES -- is the first to tout "Super AMOLED Plus" technology that features a 50 percent boost in sub-pixel count, promising improvements both in contrast and outdoor readability. Maybe more importantly, the display clocks in at a whopping 4.5 inches, besting HTC's 4.3-inch range (the EVO 4G, Desire HD, and likely the Thunderbolt) without getting dangerously close to Dell Streak territory. It's got an 8 megapixel camera on back paired with a 1.3 megapixel shooter up front, a 1.2GHz single-core Hummingbird processor, and still somehow promises to be the thinnest smartphone on AT&T when it launches at a to-be-determined date. Now, the controversy: despite the name, the Infuse 4G apparently doesn't have a hint of LTE -- it's HSPA+, which means AT&T's now playing the same game as T-Mobile.

We've had a brief chance to play with an early Infuse 4G dummy unit, so we weren't able to turn it on, but we got a pretty good impression of how it feels. Basically, we came away encouraged that 4.5 inches isn't going to feel too big for practical use -- if you're accustomed to something like an EVO, you probably won't skip a beat (that's undoubtedly due in part to the fact that the Infuse seems to be quite a bit thinner). We're told the tastefully textured matte rear cover that we saw wasn't final, but we're crossing our fingers that the retail unit doesn't diverge far from what they've done here, because it felt exceptionally high-quality and looked a whole lot better than the typical glossy plastic on the existing Galaxy S series. Speaking of Galaxy S, the Infuse is described as "a Galaxy S phone" -- so yeah, that brand isn't going away any time soon. Software-wise, we obviously weren't able to get a feel for speed on the non-functional model, but you can expect the usual TouchWiz skin atop Android 2.2; sure, Gingerbread would've been nice at launch, but you can dry your tears on that 1.2GHz silicon.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/samsung-infuse-4g-ofc.jpg

http://www.engadget.com/2...5-inch-super-amoled-plus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het gaat maar door:

Noticing a trend here? First we had the Infuse 4G from Samsung, and now we've got the Atrix 4G from Motorola featuring 1GB of RAM and a dual-core processor -- so it would seem this is the device we'd had rumored as the Olympus. Announced at AT&T's CES-based Developer Summit today, the phone is the first to be unveiled for the carrier's lineup with a dual-core processor.

http://www.engadget.com/2...-4g-announced-for-atandt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
wat zijn wij met 4g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:21:
En het gaat maar door:

Noticing a trend here? First we had the Infuse 4G from Samsung, and now we've got the Atrix 4G from Motorola featuring 1GB of RAM and a dual-core processor -- so it would seem this is the device we'd had rumored as the Olympus. Announced at AT&T's CES-based Developer Summit today, the phone is the first to be unveiled for the carrier's lineup with a dual-core processor.

http://www.engadget.com/2...-4g-announced-for-atandt/
Die dualcore attrix is wel cool ja. Je kunt ook nog een losse dockingstation kopen ervoor:

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2011/01/atric-dock.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Die Samsung blijkt op HSPA+ te draaien, dus kan ook naar Nederland komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke telefoontjes, het formaat van die samsung spreekt me wel aan. mooi tussen de dell streak en de x10 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:00:
[...]

Die dualcore attrix is wel cool ja. Je kunt ook nog een losse dockingstation kopen ervoor:

[afbeelding]
nu hopen dat ie naar nederland komt :9~ O+ O-) , god wat is die docking station geniaal _/-\o_ _/-\o_ zal wel 100-200 euro worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Qualcomm gaat Oovoo Videochat voor Android supporten

Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim/2010/12/14/ooVoo_Mobile_contacts_1_270x485.png
LAS VEGAS--Underscoring two smartphones trends at CES 2011, Qualcomm is getting behind ooVoo to show the latter's video chat app on an Android phone.
More specifically, the two companies are demonstrating ooVoo's multi-party video chat app on a yet-to-be-released, dual-core Android phone running Qualcomm's Snapdragon chipset.
en naast ARM stort MIPS zich nu ook op Android met nieuwe MIPS-chips
It’s not a secret MIPS has been looking to enter the smartphone and tablet space. ARM processors are currently dominating the landscape with Intel’s x86 trying to get its slice of the pie, too. More players mean more choice and that effectively leads to lower prices which is always a good thing.

During this year’s CES, MIPS Technologies will be showing MIPS-based mobile devices in its suite. The company will have both smartphones and tablets on display, which are based on systems-on-chips (SoCs) from MIPS licensees such as Actions Semiconductor and Ingenic Semiconductor.

One MIPS-based tablet is already available – it’s Velocity Micro’s Cruz Tablet which could be bought from various e-tailers for about $200. The Android-powered device features the Ingenic SoCs.
http://www.intomobile.com...-smartphones-tablets-ces/

en voor autobezitters, Parrot komt met een Android device met 3,2" scherm en marketplace en alles

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/doci/4088/Parrot-7484_575px.jpg

http://www.anandtech.com/...roid-an-android-head-unit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wat zien die SE en die Optimus Black er ontzetten strak uit!
Wow!

Die Parrot is ook wel grappig, maar vraag me af hoe de geluidskwaliteit is... Neem aan dat het ook een radio/mp3 speler is...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Helaas dat android en fabrikanten nog steeds geen afspraak hebben over knoppen en interface.
Als het nieuwtje van Android af is gaat ze dit echt nekken, want dan zijn het gewoon 10-tallen verschillende merken.
Ik kan er mee prima mee leven, maar ik denk niet dat het goed is. Wat ook zuigt is dat de LG, samsung en htc gewoon voor 98% het uiterlijk heeft van een Iphone.
Dat werkt ook lekker mee om je te onderscheiden van het toestel waar wij geen fan van zijn.....

De HTC Legend is een geweldig toestel en laat m.i. zien hoe het wel moet, maar de hardware (scherm/processor) is dan weer matig.

Nu heb ik de htc desire en die bevalt goed, maar als ik m'n werkloze legend weer vast heb wordt ik weer echt verliefd op het toestel > zo mooi!

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Pinin schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:35:
Ik kan er mee prima mee leven, maar ik denk niet dat het goed is. Wat ook zuigt is dat de LG, samsung en htc gewoon voor 98% het uiterlijk heeft van een Iphone.
Dat werkt ook lekker mee om je te onderscheiden van het toestel waar wij geen fan van zijn.....

-- Offtopic --
Ben ik met je oneens. Smartphones lijken gewoon veel op elkaar (en niet specifiek op een iPhone) omdat het een smartphone is? Een auto heeft toch ook 4 wielen nodig? Een smartphone heeft ook een rechthoekig touchscreen nodig, of knop(pen) onder dit scherm, of volumeknoppen aan de zijkant. Maar goed, daar is dit topic niet voor. :)

-- Ontopic --
Wauw wat heb ik zin om een nieuwe telefoon uit te kiezen! Ben alleen bang dat het nog even wachten is tot dat één van deze top toestellen hier in NL komen. En stiekem hoop ik toch dat HTC nog met iets leuks gaat komen, ben ondertussen wel fan geworden van HTC (door Sense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Jeroen04 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:25:
[...]

-- Offtopic --
Ben ik met je oneens. Smartphones lijken gewoon veel op elkaar (en niet specifiek op een iPhone) omdat het een smartphone is? Een auto heeft toch ook 4 wielen nodig? Een smartphone heeft ook een rechthoekig touchscreen nodig, of knop(pen) onder dit scherm, of volumeknoppen aan de zijkant. Maar goed, daar is dit topic niet voor. :)

-- Ontopic --
Wauw wat heb ik zin om een nieuwe telefoon uit te kiezen! Ben alleen bang dat het nog even wachten is tot dat één van deze top toestellen hier in NL komen. En stiekem hoop ik toch dat HTC nog met iets leuks gaat komen, ben ondertussen wel fan geworden van HTC (door Sense).
Zit zelf op een 3.7-4 inch model van HTC te hopen.
De DHD is voor mijn smaak net iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Doe mij maar een dualcore CPU, 3,7", hoog resolutie scherm, goed qwerty keyboard, metalen body...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 16:21
Doe mij maar een Blackberry Torch achtig Android toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Michie23 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 00:30:
Doe mij maar een Blackberry Torch achtig Android toestel :)
Blergh :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar ff de Motorola Xoom specs dan

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/11x0105ub234g5.jpg
A 1GHz dual-core Tegra 2 will power this 10.1-incher, while 4G connectivity will be made available as an update in Q2 following a Q1 launch. Other specs include a 1280 x 800 resolution, 5 megapixel camera, 720p video recording and 1080p video playback, 802.11n WiFi, Bluetooth 2.1 + EDR, and finally, a healthy 32GB of onboard storage. The battery is rated to be capable of supporting 10 hours of video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
als ze daarvan de bootloader dan maar niet locken :?

en dat ie rap te koop is :)

[ Voor 26% gewijzigd door JarlSX op 06-01-2011 12:30 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:34
Ik heb de video over de Xoom ook gezien en ben wel aardig geïnteresseerd >:)

Wat voor prijs schatten jullie dat hij over de toonbank zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Ik voorspel voor mezelf een Grote grijze import binnenkort: Motorola Xoom en Atrix 4G!
De specs van beide apparaten zijn erg goed en ik zie de concurrentie nog niet op de proppen komen met vergelijkbaar materiaal.
Daarnaast wat mij erg aanspreekt van beide apparaten is de accu duur. Een 1930mAh batterij in een telefoon is erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Handson van de Xoom

Handson van de Atrix 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
wanneer komen dit soort schatjes nu naar europa ;(

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
iemand ergens het gewicht van de motorola xoom gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:23
Die Motorola Xoom laat toch wel het water in mond lopen :9~
Ben benieuwd naar de prijs van het apparaat en of hij een beetje snel in Europa verkrijgbaar is >:)

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Kijk ! De Xoom is precies wat ik wou 1GB RAM en 1GHZ Dualcore processor klinkt veel belovend,
En als ik het filmpje zie dan is dit ding gewoon vloeiend, wie wilt zo iets nou niet ? Ik ben alleen bang dat de Xoom behoorlijk prijzig zal uitvallen. (tussen de 300 en 400 zal het waarschijnlijk niet worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ben ik de enige die de atrix fantastisch vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenny1001 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:21:
neehoor ;D ik ben een fan zeker met die laptop dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:17

Woembah

YNWA

De atrix wordt ook mijn target zodra ik iets nieuws nodig heb :)

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/motorola_artix_4g.jpg

Maar die SE Xperia Arc mag er ook zeker zijn!

edit: De Atrix komt trouwens in ieder geval naar Orange UK, dus er is een aardige kans op een release in andere Europese landen :). En anders is het in ieder geval makkelijker om het toestel uit de UK te halen dan uit de VS.

bron: dit filmpje

[ Voor 42% gewijzigd door Woembah op 06-01-2011 20:22 ]

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Jeffrey88 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:19:
Kijk ! De Xoom is precies wat ik wou 1GB RAM en 1GHZ Dualcore processor klinkt veel belovend,
En als ik het filmpje zie dan is dit ding gewoon vloeiend, wie wilt zo iets nou niet ? Ik ben alleen bang dat de Xoom behoorlijk prijzig zal uitvallen. (tussen de 300 en 400 zal het waarschijnlijk niet worden)
Ik reken op rond de 600 euro, wanneer ik hem importeer vanuit Amerika. Ik verwcaht niet dat deze snel in Europa komt, aangezien Motorola deze tablet heeft.
Kenny1001 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:21:
Ik vind deze ook geweldig, ook voor de import :) Ik hoop dat deze ongeveer tegelijk uit komen, dan bestel ik beide in 1x.
De Tablet is voor Februari aangekondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is of zo'n amerikaanse import wel werkt op onze utms/gsm-netwerken, en dan zit je ook nog met garantie bij dode pixels/stof onder scherm/reboots etc. De UK-prijs zal wel weer 1 op 1 de dollar prijs zijn :(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:49
Hoe zit dat met Motorola op de Europese markt eigenlijk? Ik heb nog nooit een Motorola smartphone gezien in een Belgische winkel. Leuk als je garantie moet claimen en dergelijke :-@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
phobosdeimos schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:41:
Hoe zit dat met Motorola op de Europese markt eigenlijk? Ik heb nog nooit een Motorola smartphone gezien in een Belgische winkel. Leuk als je garantie moet claimen en dergelijke :-@
Sommige telecomwinkels in Nederland verkopen de Motorola Milestone (via grijze import) in combinatie met abonnementen. Volgens de wet kun je dan gewoon de Nederlandse winkel aanspreken voor garantie. Dat is anders als je natuurlijk zelf importeert (maar is meestal wel weer goedkoper). Er zijn ook wel Europese webwinkels die dingen soms leveren, zoals pixmania ofzo dan is garantie ook niet zo'n probleem, als bij zelf importeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:46:
[...]

Sommige telecomwinkels in Nederland verkopen de Motorola Milestone (via grijze import) in combinatie met abonnementen. Volgens de wet kun je dan gewoon de Nederlandse winkel aanspreken voor garantie. Dat is anders als je natuurlijk zelf importeert (maar is meestal wel weer goedkoper). Er zijn ook wel Europese webwinkels die dingen soms leveren, zoals pixmania ofzo dan is garantie ook niet zo'n probleem, als bij zelf importeren.
wat als je geen abbo nodig hebt?
In nederland paar shops binnengeweest, geen toestellen los.
geen saturn/mediamarkt winkels onder bovenstaande gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kenny1001 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:02:
[...]

wat als je geen abbo nodig hebt?
In nederland paar shops binnengeweest, geen toestellen los.
geen saturn/mediamarkt winkels onder bovenstaande gevallen
offtopic:
kijk in de pricewatch diverse Motorola Android toestellen kun je hier gewoon LOS kopen bij bedrijven die die dingen voor jou importeren; kijk bv op pixmania.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaccoes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
En toch... toch... wat ik niet begrijp is dat nog geen enkele tablet voorziet in mijn behoefte dat al het geluid (bijvoorbeeld via een soort van airport express) via wifi gestreamd kan worden naar mijn hifi. Bijv. muziek en films (al dan niet via je NAS), geluid van youtubefilmpjes... gewoon alles. Heerlijk toch, zit je op de bank te internetten, muziekje erbij en klaar. En nee, sonos, bluetooth of logitechspullen doen dit niet of niet goed. Soort van virtuele externe geluidskaart die het naar je hifi kan sturen. Voor mij geen tablet totdat dit mogelijk is. Tot zover mijn gedachten over tabelts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Naast dat over het streamen van films vind ik er dat er qua looks ook nog maar weinig (lees: geen) tabletten tussen zitten die mij aanstaan.

Als ze nou eens de WiFi-versie van de Samsung Galaxy Tab als leidraad zouden gebruiken voor een Honeycomb-tablet, dan zou ik er zo een kopen:
Afbeeldingslocatie: http://cdn-android.iculture.nl/wp-content/uploads/2011/01/wi-fi-tab.jpg
..maar dan wel liefst zonder dat lelijke hoekige Samsung-logo :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Acer introduceert Liquid Mini

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.techradar.com//classifications/Mobile%20Phones/Acer/acer%20liquid%20mini-218-85.jpg

kinda als de x10 mini

(verkrijgbaar in verschillende kleuren)

En Panasonic Vierra 7" tablet (Android)

Afbeeldingslocatie: http://techpinger.com/wp-content/uploads/2011/01/panasonic-viera-tablet.jpeg

(zeer snel in Japan verkrijgbaar vanaf 4 t/m 10 inch)
Skype kondigt Android-app aan met videobellen. Onduidelijk wanneer je hem kan downloaden #ces
Sweet

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
De gaming prestaties van de Tegra 2 op de LG Optimus 2X en Motorola Atrix geshowed bij Engadget
Echt geweldig! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/11x0107nbghe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Jaccoes schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:24:
En toch... toch... wat ik niet begrijp is dat nog geen enkele tablet voorziet in mijn behoefte dat al het geluid (bijvoorbeeld via een soort van airport express) via wifi gestreamd kan worden naar mijn hifi. Bijv. muziek en films (al dan niet via je NAS), geluid van youtubefilmpjes... gewoon alles. Heerlijk toch, zit je op de bank te internetten, muziekje erbij en klaar. En nee, sonos, bluetooth of logitechspullen doen dit niet of niet goed. Soort van virtuele externe geluidskaart die het naar je hifi kan sturen. Voor mij geen tablet totdat dit mogelijk is. Tot zover mijn gedachten over tabelts
DLNA is your answer. Samsung levert Allshare op Android. Goede player erbij en klaar is kees.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Ik hoop dat de Xoom hier in Europa snel beschikbaar wordt, ik moet dat ding gewoon hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Vind de Atrix toch wat relevanter :9

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

De Motorola Xoom komt volgens SlashGear in ieder geval naar de UK.
Het feit dat de trademark ook in Europe geregistreerd is, doet vermoeden dat de tablet sowieso naar Europa komt, en niet alleen de UK. ( http://www.rethink-wirele...pplies-xoom-trademark.htm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Wie kan er een mooie topic openen voor de beide Motorola's (Atrix en Xoom) dan? :+
De Xoom is ook al te Pre-orderen

[ Voor 40% gewijzigd door Koen87 op 10-01-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Koen87 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:53:
Wie kan er een mooie topic openen voor de beide Motorola's (Atrix en Xoom) dan? :+
De Xoom is ook al te Pre-orderen
Zooo, toch een stuk duurder dan ik had gedacht / gehoopt... :'(. Met de huidige koers: EUR 858.87

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 10-01-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
bsmpower schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:47:
[...]

Zooo, toch een stuk duurder dan ik had gedacht / gehoopt... :'(. Met de huidige koers: EUR 858.87
Wat zijn dat voor prijzen, dan kan je nog beter de iPad aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
bsmpower schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:47:
[...]

Huntard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Daar gaat Motorola's tablet :-o Ik had er maximaal rond de €500 voor over gehad. Had het ook niet goedkoop verwacht. Maar dit gaat echter ver boven mijn pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Huntard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:06:
[...]

Het is dan ook een 3th party site die vermoedelijk zelf nog de prijs nog niet KAN weten. Laten we gewoon de officiele release afwachten ipv direct alle geruchten over te nemen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Jeffrey88 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:19:
[...]

[...]

Daar gaat Motorola's tablet :-o Ik had er maximaal rond de €500 voor over gehad. Had het ook niet goedkoop verwacht. Maar dit gaat echter ver boven mijn pet.
Who cares about Motorola Xoom, Asus transformer heeft nagenoeg dezelfde specs, is goedkoper en heeft een optioneel toetsenboard zodat je er ook een laptop van kan maken. Nou zit niet iedereen op dat laatste te wachten, maar je hoeft het ook niet te gebruiken!... Het kan

Ik was ook geinteresseerd in de Xoom, maar nadat ik de Asus heb gezien en ook nu ik de prijs van de motorola zie, lijkt de transformer mij een stuk interessanter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Shodan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Who cares about Motorola Xoom, Asus transformer heeft nagenoeg dezelfde specs, is goedkoper en heeft een optioneel toetsenboard zodat je er ook een laptop van kan maken. Nou zit niet iedereen op dat laatste te wachten, maar je hoeft het ook niet te gebruiken!... Het kan
Wordt ie daardoor niet een stuk dikker en zwaarder? Lijkt me niet erg prettig vast houden voor langere tijd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Shodan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Ik was ook geinteresseerd in de Xoom, maar nadat ik de Asus heb gezien en ook nu ik de prijs van de motorola zie, lijkt de transformer mij een stuk interessanter!
En een releasedatum van juni, terwijl deze volgende maand al in de schappen kan liggen.
Dan "care" ik weldegelijk om deze Xoom :)

Het stukje van Tweakers
Asus kwam met een mooie line-up naar de CES. Aan ideëen ontbreekt het niet bij het bedrijf, zo blijkt maar weer eens. Vooral de Eee PC Transformer zou het, afhankelijk van de prijs, wel eens goed kunnen gaan doen op de markt. Die prijs zou tussen 500 en 700 dollar gaan liggen. De MeMO gaat rond de 500 dollar kosten, terwijl de Slider 700 dollar moet opbrengen bij verschijning. Genoemde modellen moeten in juni beschikbaar zijn in Nederland en de dollarprijzen zullen waarschijnlijk overeenkomen met europrijzen.

[ Voor 29% gewijzigd door Koen87 op 10-01-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Koen87 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:50:
[...]

En een releasedatum van juni, terwijl deze volgende maand al in de schappen kan liggen.
Dan "care" ik weldegelijk om deze Xoom :)

Het stukje van Tweakers

[...]
Mmm. Dat had ik nog niet gezien, maarja ik wacht liever wat langer totdat er wat meer vergelijkings materiaal is. Als die motorola echt 800+ euro gaat kosten (wat ik betwijfel) dan houdt het al heel snel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Huntard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:42:
[...]

Wordt ie daardoor niet een stuk dikker en zwaarder? Lijkt me niet erg prettig vast houden voor langere tijd dan.
Ja natuurlijk wordt hij dan zwaarder en dikker. Een toetsenboard is niet bepaald 2D en massaloos ;-)
Maar je kan hem er af halen. De tablet zelf is 600/700 gram, vrij standaard voor een tablet.

En een laptop kan je toch ook gewoon op je schoot houden? Ik snap je probleem niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Shodan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:30:
[...]

Ja natuurlijk wordt hij dan zwaarder en dikker. Een toetsenboard is niet bepaald 2D en massaloos ;-)
Maar je kan hem er af halen. De tablet zelf is 600/700 gram, vrij standaard voor een tablet.

En een laptop kan je toch ook gewoon op je schoot houden? Ik snap je probleem niet helemaal
Nou ja, je koopt een tablet toch ook omdat hij vrij makkelijk mee te nemen (dun) is en niet al te zwaar. Als ik iets wil met een toetsenbord haal ik wel een netbook ofzo. Bovendien als je deze dan koopt en je haalt het toetstenbord eraf heb je toch ook weer "te veel" betaald aangezien je het toetsenbord niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 11:26
Shodan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:30:
[...]

Een tablet moet lichter zijn dan de iPad want die vind ik net wat te zwaar. 500g lijkt me een mooi gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Een tablet moet helemaal niks!!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Nieuws over de Motorola Xoom tablet

Deze heeft zelfs een barometer.
Support Android 2.3 en hoger en 3.0.
http://phandroid.com/2011...rola-xoom-has-one-inside/

Er zou ook een WiFi only versie komen.
http://www.androidcentral.com/wifi-only-xoom-coming-april

Zal niet meer zolang duren. Ik gok eind februari begin maart.
Maar zal duur worden 700 a 800€.

2 sites met pre-order.
http://www.expansys.nl/motorola-xoom-207789/
http://www.xoomblog.com/m...e-order-at-handtec-co-uk/

En 4 accessories te koop ook.
Motorola XOOM Portfolio Case
Motorola XOOM Speaker Dock
Motorola XOOM Standard Dock
Motorola XOOM Wireless Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Laatst online: 19-05 22:11
Zonde dat de nieuwe tablets zo duur zijn. Ik zal er zelf nooit meer 1 kopen, als ik voor dezelfde prijs een zeer redelijke laptop kan krijgen. Natuurlijk zijn deze apparaten niet goedkoop om te maken en is het niet zo raar dat 1 van de beste en nieuwste tablets ook in een hoge prijscategorie valt. Maar de tablets vallen hier gewoon middenin het prijsgebied van de laptops, die qua snelheid e.d. toch nog steeds een stapje voor hebben. Dat betekent dat het nu vooral een luxe voorwerp zal blijven, ipv een vervanger voor laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vinnieminnie schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:32:
Zonde dat de nieuwe tablets zo duur zijn. Ik zal er zelf nooit meer 1 kopen, als ik voor dezelfde prijs een zeer redelijke laptop kan krijgen. Natuurlijk zijn deze apparaten niet goedkoop om te maken en is het niet zo raar dat 1 van de beste en nieuwste tablets ook in een hoge prijscategorie valt. Maar de tablets vallen hier gewoon middenin het prijsgebied van de laptops, die qua snelheid e.d. toch nog steeds een stapje voor hebben. Dat betekent dat het nu vooral een luxe voorwerp zal blijven, ipv een vervanger voor laptops.
Over een paar jaar zijn tablets net zo gemeengoed als laptops. Die waren eerst ook onbetaalbaar.
tenminste dat verwacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Thombias schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:36:
[...]

Over een paar jaar zijn tablets net zo gemeengoed als laptops. Die waren eerst ook onbetaalbaar.
tenminste dat verwacht ik....
Bovendien moet je een tablet nu ook niet zien als vervanging van een laptop. Misschien over een paar jaar wel, maar nu nog zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Huntard schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:57:
[...]

Bovendien moet je een tablet nu ook niet zien als vervanging van een laptop. Misschien over een paar jaar wel, maar nu nog zeker niet.
Datzelfde gelde vroegah ook voor de laptops, dat waren ook geen desktop vervangers.
En zo herhaald de geschiedenis zich... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad, ik heb een desktop voor thuis, een netbook voor als ik ergens anders wil werken en een tablet voor onderweg zelf en op de bank tv gids raadplegen, spelletje spelen of snel het nieuws scannen of een video'tje kijken.
Vroeger gebruikte ik voor dat laatste juist het netbook, maar zo een tablet (ik heb een 5" archos) is dan toch prettiger en handzamer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
dat vind ik nou juist zo mooi aan de asus transformer, het KAN een soort laptop zijn
maar dat hoeft niet perse, sterker nog, het toetsenbord annex docking station wordt los verkocht, dus je kan ook alleen de tablet kopen

500 gram voor een 10 inch tablet wordt denk ik lastig, je zit toch met het gewicht van het scherm zelf, bovendien moet er een beetje fatsoenlijke accu in

ik ga absoluut voor de transformer, als ie een beetje op tijd uitkomt
mocht dat met android 2.x zijn, ben ik niet echt bang dat honeycomb nog lang zal duren

Pagina: 1