Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE8] browser sluit af na ingegeven van user/pass

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vraagje: bij open van een applicatie (via de browser) dient men een inlog en wachtwoord te geven, na het het klikken oh aanmelden sluit de browser zich, dit enkel bij IE8 bij firefox lukt het probleemloos om zich aan te melden, hoe kan ik zien wat er fout gaat? De rechten worden via groeppolice op geladen. Iemand enig idee waar het kan liggen? Of een tool om dit na te kijken wat verkeerd gaat?

Thanks

OS. Win7 64 bit

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien belangrijker dan het OS: wat is de applicatie waar je op probeert in te loggen? Heb je al gezocht of meer mensen dit probleem hebben? Wat is daar uitgekomen? Krijg je foutmeldingen? Staan je cookie-instellingen bij IE8 misschien strakker dan bij FF?

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:16:
Misschien belangrijker dan het OS: wat is de applicatie waar je op probeert in te loggen? Heb je al gezocht of meer mensen dit probleem hebben? Wat is daar uitgekomen? Krijg je foutmeldingen? Staan je cookie-instellingen bij IE8 misschien strakker dan bij FF?
Batterji van me telefoon was plat ( zoals ze in antwerpen zeggen)

* Bedrijfs applicatie, heeft altijd gewerkt maar sinds een paar werken niet meer.
* Is bij meerdere mensen, geen foutmeldingen, de browser word gelijk afgesloten, cookies staan in mijn ogen goed :)