Mijn abonnement op Spy Sweeper (Webroot) was verlopen per 31-12. Ik betaalde vandaag de verlenging en downloade de nieuwe versie. Ik besloot om gelijk de hele laptop opnieuw te scannen. Aan het einde gaf diverse kleine bedreigingen maar ook dat er een virus in het geheugen gevonden was en dat er opnieuw opgestart moest worden.
De laptop blijft nu echter opstarten. Ik krijg wel heel snel een blauw scherm met 3 a 4 tekst regels die zo snel weg zijn dat ik niet weet wat er staat. Maar verder start hij door.
In veilige modus komt de PC niet verder dan het laden vn .sys bestanden waarnaar de PC weer verder op start.
Ten einde raad
heb ik nu mijn laptop via mijn XP DVD opgestart en kom op de prompt C:\Windows
Wat kan ik nu het beste doen? Een bestand verwijderen van SpySweeper? CHKDSK draaien?
Graag advies!
De laptop blijft nu echter opstarten. Ik krijg wel heel snel een blauw scherm met 3 a 4 tekst regels die zo snel weg zijn dat ik niet weet wat er staat. Maar verder start hij door.
In veilige modus komt de PC niet verder dan het laden vn .sys bestanden waarnaar de PC weer verder op start.
Ten einde raad
Wat kan ik nu het beste doen? Een bestand verwijderen van SpySweeper? CHKDSK draaien?
Graag advies!
Mijn pagina op youtube http://www.youtube.com/groeneg