Xbox 360 Slim - voeding maak lawaai

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Hallo,

Ik heb pas een tweede voeding besteld voor mijn xbox slim, maar ik merk dat de fan in deze voeding op volle toeren draait en dus vrij veel lawaai maakt. De voeding die ik bij de xbox kreeg is wel stil.

Nu is het een 3rd party voeding en geen echte MS versie, het zou kunnen dat het daaraan ligt, maar ik was toch benieuwd of andere dit misschien ook hebben. Volgens mij draait de fan op volle snelheid, terwijl de MS versie de snelheid regelt afhankelijk van de temperatuur.

Ik had al ergens een draadje gevonden van een PSU case modding, waar iemand zelf een 92mm fan in heeft gebouwd. Iemand ervaringen hiermee?

Ido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

nexhil

BAM!

Waarom niet gewoon terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:03

PhilipvD

Ondertiteld

Is je originele xbox slim voeding defect dan? Anders zou ik die gewoon gebruiken. En je kan inderdaad nog (de slim is niet zo heel lang uit, nog wel garantie?) Microsoft bellen en zeggen dat je voeding het niet doet (de originele) waarschijnlijk kunnen zij je dan wel helpen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Bedankt voor de reacties, maar het gaat dus om een niet MS voeding. De voeding die bij de xbox zat doet het prima en geluidloos.

Terug sturen kan, maar ik wilde eerst weten of er meer zijn die dit hebben, via google vind ik meer mensen met luide voedingen.

Ik wil juist graag een 2e voeding voor in de slaapkamer, makkelijk om xbox even snel daar neer te zetten :)