Toon posts:

Minidisc & Soundcard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

ff een vraag... ik neem me mp3s naar me minidisc altijd op via een analoge kabel maar dit gaat de laatste tijd erg kloote, nu zit ik te denken om een SoundBlaster Live Platinum te kopen, alleen dat ding is weer zo duur enzo, is er niet een goedkopere oplossing om digitaal me mp3s naar me MD te zette ? en nog iets... ik heb een Sony MZ-R55 dat kabeltje wat erbij zit kan je die dan gebruiken om van sb platinum naar md mp3s te recorden ? help me please :) thanks!

• Greg.Focker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06 15:53
Voor nog geen 150,- heb je de Terratec DMX Xfire 1024. Hier zit een Toslink optische uitgang op. Daarmee kan je prachtig digitaal je mp3-tjes opnemen. Uit je post kan ik niet opmaken of je al over een optische kabel beschikt, dus die zou je er eventueel ook bij moeten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
nou die kabel die erbij zit daar kan je digitaal van je cd-speler naar je md opnemen, dus ik neem aan dat dat die kabel is ? :)

Verwijderd

laatst stond er bij tweakers ook dat er een nieuwe soundcard komt van F99,- met optical out van terratec

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op Thursday 15 March 2001 14:35 schreef playa het volgende:
laatst stond er bij tweakers ook dat er een nieuwe soundcard komt van F99,- met optical out van terratec
Die is er al, onderander verkrijgbaar bij Vobis voor meer info: www.terratec.net klik op Soundsystem 512i digital.

Suc6, maar weet 100% zeker dat de XFire 1024 uitstekend is!

20*350ZO45°