Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

tweakers.net/video/

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32
Lieve Devvers,

Ik maak gebruik van de custom CSS functionaliteit en Firefox 3.6 en heb nu al enige tijd dat de video pagina van tweakers iets meer dan 500 px in de breedte laat zien. Dit geld voor de overzichtspagina en de video pagina zelf. Hierdoor zie ik slechts 2/3 van de breedte van de video.
Waar dit precies aan ligt weet ik nog niet.
Het lijkt ook zo te zijn dat soms wel de volledige breedte aanwezig is en soms niet.

Omdat ik verwachtte dat dit lag aan mijn eigen css instellingen heb ik deze uitgezet. Dit lijkt het probleem inderdaad te verhelpen. Om die reden heb ik mijn custom css zoveel mogelijk teruggebracht naar wat ik echt leuke wijzigingen vindt maar nog steeds doet het probleem zich voor.

Nu heb ik opgezocht hoe ik met mijn eigen custom css het probleem kan verhelpen en dit is gelukt.

Zie hier mijn huidige custom css instellingen:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
#channelNav fieldset {display:none;}
#utracker {top:100px;}
p.breadCrumb {
    margin: 0 1px 1px;
    padding: 5px 0 5px;
}
#page {
    padding-top: 3px;
}
.columnwrapper {
width:841px;
}

Hoewel ik geen idee heb welke instelling de oorzaak is. Zorgt de .columnwrapper width 841px ervoor dat ik weer de volledige breedte van de video kan zien.

👑

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik mis even wat de bug zou moeten zijn...? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32
Oh eh sorry voor de onduidelijkheid.

Zonder de laatste regels (10 tm 12) heeft mijn .columnwrapper een breedte van 571px. De inhoud van deze div is echter 841px breed. Ik zie dus slechts een gedeelte van de afgespeelde film.

Hoewel dit zou kunnen liggen aan het gebruik van een custom style sheet zie ik in mijn custom style sheet geen regels die dit probleem kunnen veroorzaken.

Edit:

Ah, het ligt aan de p.breadCrumb welke bij de video pagina's een extra logo naast zich heeft staan. Wat de precieze oorzaak is weet ik niet maar het verwijderen van deze regel heeft een positief effect op mijn pagina breedte. Het ligt dus inderdaad aan mijn ccss.

Edit2:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
p.breadCrumb {
    margin-bottom: 1px;
    padding-top: 6px;
    padding-bottom: 8px;
}

Dit heeft het opgelost. Sorry voor overlast. Het sponsored by StreamOne logo was te hoog voor de breadCrumb regel wat de opmaak vernielde. Aangezien dit logo alleen op de video pagina's wordt getoond zat er alleen op deze pagina's een fout. De originele breadCrumb is veel hoger waardoor dit totaal geen issue is.

[ Voor 51% gewijzigd door ajakkes op 03-01-2011 15:50 ]

👑

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehm, ja, da's dus nog steeds jouw eigen schuld :+ Dus geen bug van ons ;) Wontfix dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 03-01-2011 15:59 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.