Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Workaround is het gebruiken van plaatjes met tekst, maak een PNG- of GIF-plaatje die transparant is, dan kost het maar een paar KB en je kan via table de achtergrondkleur bepalen 
Ik zat te kloten met [white], maar dat deed niks
edit:
Ow, font color werkt gewoon [ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 03-01-2011 13:52 ]
The devil is in the details.
Echt? En [norml]color[/]?Wiethoofd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:51:
P_de_B, die [font color=] is een Crew/mods only tag
| Zo? |
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Ja, echt, zie maar:
Verder heb ik dit ooit al eens aangekaart op de devtrack: devtrack: In tabel extra argument voor fontcolor toevoegen dus deze kan dicht lijkt me.
| [color="white"]Zo?[/] |
Verder heb ik dit ooit al eens aangekaart op de devtrack: devtrack: In tabel extra argument voor fontcolor toevoegen dus deze kan dicht lijkt me.
Nee, die mogelijkheid is er niet, je kunt alleen [green][red][blue] en het standaard zwart gebruiken, rest hebben we onmogelijk gemaakt omdat we niet willen dat mensen msn-stylie een regenboog gaan maken. Wontfix dusdj_vibri schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:47:
bestaat er een mogelijkheid, vindt deze niet terug in de FAQ, om de tekstkleur binnen een tabel te wijzigen van zwart naar bv. wit?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()