I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen
Verwijderd
Ja dat kan.
maar waarschijnlijk niet onder windows98
. Onder NT kan je de VPN naar je ADSL modem vanuit Dial up networking (DUN) aanroepen. Daarop kan je dan proxy/firewall draaien. Onder win98 zou het misschien met modem sharing moeten kunnen. Installeer dat en kijk of je het ADSL modem kan sharen. Zo niet kan je (naar mijn meninng) beter een aparte server installeren.
8-)Rob

8-)Rob
Verwijderd
Ik heb hier niet zoveel verstand van maar snooze7555 heeft een USB-modem en NT ondersteunt toch geen USB?Op Thursday 15 March 2001 12:48 schreef rjam het volgende:
Ja dat kan.maar waarschijnlijk niet onder windows98
. Onder NT kan je de VPN naar je ADSL modem vanuit Dial up networking (DUN) aanroepen. Daarop kan je dan proxy/firewall draaien.
...........................
8-)Rob
Verwijderd
Ik wil dat ook wel weten of dat kan, volgens winroute is het alleen mogelijk met een ethernetmodem. Ik ga een ethernetmodem kiezen bij mijn ADSL, maar dat is ook dialup, dus is het dan mogelijk om adsl te sharen?? Met sygate schijnt van wel heb ik gehoord.
ADSL en Winroute gaan gewoon slecht samen... Gewoon Sygate (www.sygate.com) gebruiken, werkt veel beter. Je kan daar namelijk gewoon je VPN verbinding delen.
Dat kan onder Win98xx ook...Op Thursday 15 March 2001 12:48 schreef rjam het volgende:
Ja dat kan.maar waarschijnlijk niet onder windows98
. Onder NT kan je de VPN naar je ADSL modem vanuit Dial up networking (DUN) aanroepen