Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader heeft een HD-Ready lcd tv en een digitale ontvanger van Ziggo, nu vraag ik me af, wat er in HD uitgezonden wordt krijgt hij dat ook zo te zien of moet er dan nog een ander soort kastje bij ?

Groetjes, Patricia

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 16:17

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Als je vader de goedkoopste versie heeft gekocht zal de ontvanger geen HD kunnen tonen. Daarvoor had hij dan een watduurdere HD variant moeten kopen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:52
Als die digitale ontvanger inderdaad HD geschikt is kan je die HD zenders ontvangen, anders alleen de SD kanalen.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 21:31

LieveNiels

On Fire

Als het kastje met een scartkabel aangesloten moet worden, dan krijgt hij SD beelden te zien. Heeft het kastje hdmi, dan krijg je in het standaard pakket NL1,2 en 3 in HD.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Patricia, zoals je in Het algemeen beleid kan lezen verwachten we het een en ander aan eigen inzet in topicstarts. Daar is bij jou niets van terug te zien. Het is niet erg dat je hier vragen stelt, maar zaken die je gemakkelijk zelf op kunt zoeken, die horen op GoT niet thuis. Met Google, de website van Ziggo, of het bellen naar de helpdesk moet je een heel eind kunnen komen. Als je dan nog vragen hebt, dan kun je ze hier stellen, maar op deze manier is het niet de bedoeling, en gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.