[PW] Mediaspelers met opnamefunctie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 08:09
Hallo,

Ik zit met een probleempje, ik zoek een mediaspeler met opnamefunctie dus dacht ik: "ik kijk even op tweakers" maar wat blijkt. Voor een harddiskrecorder moet je bij recorders kijken. En voor een mediaspeler bij mediaspeler en er is bij beide soorten geen zoekfunctie voor mediaspeler of opname. Dus nu is mijn vraag:

Ben ik nu blind dat ik er overheen kijk of staat dit er gewoon niet op? Als dit er niet op zou staan zouden jullie dat er dan alsnog bij kunnen voegen (het topic mediaspelers lijkt mij het meest logisch)

Wat ik zoek is namelijk een mediaspeler die op het netwerk kan worden aangesloten en die tevens een opnamefunctie heeft.

Voor verdere informatie graag reageren op dit topic.

(p.s. sorry als ik het fout heb geplaatst of iets anders fout heb gedaan dit is mijn eerste keer dat ik iets op het forum plaats 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google naar mediaspelers met opnamefunctie, er is toch wel flink wat over te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
Jawel, maar ik vind tweakers juist een hele mooie en duidelijke vergelijkingssite En sites als beslist.nl en dat soort dingen vind ik vaak onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Dat we recorders als feitelijk andere apparaten dan mediaspelers kenmerken, komt door de achtergrond. Recorders zijn namelijk meestal gecombineerd met een BD-/DVD-speler of DVB-ontvanger. Hier komt meteen een ander probleem om de hoek kijken; ook mediaspelers krijgen naast opnamemogelijkheden steeds vaker BD- en DVB-functies. Oftewel; al deze apparaten groeien naar elkaar toe.

Het is nog te vroeg om in te gaan spelen op deze ontwikkelingen. Het is dus even zoeken naar een goede tussenoplossing. Je punt staat op de Todo-lijst als iets waar eens goed over nagedacht en vervolgens uitgevoerd moet worden.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
Het is Mooi dat er al over nagedacht wordt maar tot de oplossing er is zal ik gewoon moeten Googlen?