Ik heb sinds anderhalve maand een HTC Desire HD met Vodafone Bel+Sms+Web 200. Het geval wil dat sommige mensen mij niet kunnen bellen en anderen wel. Mijn vrouw heeft een mobiel met een T-Mobile abonnement en als ze mij belt, krijgt ze meteen een onbereikbaar melding. Mijn oude T-Mobile pre-paid telefoon werkt wel gewoon, mijn huistelefoon (XS4all VoIP) ook, evenals mijn werktelefoon. Mijn zus kan mij echter met haar huistelefoon óók niet bereiken (volgens mij een gewone ouderwetse KPN-telefoonlijn)...
Ik krijg van de nummers die mij niet kunnen bereiken ook geen melding o.i.d. De verbinding komt gewoon totaal niet tot stand.
Ligt dat nou aan die ander of ligt dat aan mijn Vodafone verbinding...? Het is NOGAL lastig, natuurlijk, als diverse mensen je niet kunnen bereiken... Sms'en lukt trouwens wel weer vanaf dat T-Mobile abonnement...
Wat kan ik doen om te achterhalen waar het fout gaat?
Ligt dat nou aan die ander of ligt dat aan mijn Vodafone verbinding...? Het is NOGAL lastig, natuurlijk, als diverse mensen je niet kunnen bereiken... Sms'en lukt trouwens wel weer vanaf dat T-Mobile abonnement...
Wat kan ik doen om te achterhalen waar het fout gaat?