Mijn WD MyBook world edition heeft een tijdje uitgestaan. Nu heb ik hem weer rechtstreeks op mijn Fritz!Box 7340 aangesloten, maar nu krijgt hij een 169 IP adres en ik kan dit ook niet benaderen. Ik heb al geprobeerd dit adres te wijzigen naar een 192, maar de Fritz zet hem toch weer naar een 169. Een reset van het modem en de Nas heeft ook nog niet geholpen. Iemand een ideetje?
Mijn andere PC's + Blackberry krijgen wel een goed IP adres
Geprobeerd, maar hij ziet de Nas dan niet onder dat IP en maakt een nieuwe verbinding onder het 169 nr
Als iets heeft gewerkt voor dat je hem uitzette en nu ineens niet meer en aangenomen dat er niets aangepast is, denk ik dat je schijf is overleden.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Dat 169 ipadres verzint hij zelf omdat hij geen verbinding met de DHCP server kan krijgen. Kijk eens naar je bekabeling.
This footer is intentionally left blank
kabels gewisseld, andere poort, rechtstreeks op mijn PC, maar geen verbinding. Denk maar even openen en in een andere pc aansluiten, hij is alleen te benaderen via ethernet
Harddisk is bijna dood. Aangesloten op PC en hij doet erg moeilijk
Verwijderd
Nieuwe halen, of formatteren?
Western Digital heeft "probelemen" gehad met hun Mybooks. Ik ook. Zij hebben wel een tooltje dat de HD kan testen.
Kijk even op de website voor het exacte model.
Western Digital heeft "probelemen" gehad met hun Mybooks. Ik ook. Zij hebben wel een tooltje dat de HD kan testen.
Kijk even op de website voor het exacte model.
Pagina: 1