Multitasken is geen begrip met maar 1 uitleg. Sommigen vinden mailen, msn en internet browsen multitasken, dat kan op een simpele Atom nog. Dus duidelijk uitleggen wat je bedoeld ermee.
Ik wil ook graag noch een tijdje vooruit kunnen met het systeem.
Een jaar? Twee jaar? Drie jaar? Welk detail?
Verder heb ik een net 1800p schermpje van 23 inch(misschien zijn sommigen dingen dan wel iets te overpowerd wijs me daar alsjeblieft op).
1800p is wel erg netjes voor 23"!
Ik ben niet geïnteresseerd in 3D.
Games? Modelleren? Video?
Ik wil wel goed kunnen renderen in bepaalde mid zware programma's.
Welke?
En dus wat praktische dingen als kast grootte en voeding enz.
Er is een heel topic over voedingen, daar kan je zelf alvast wat kijken. Zoek eens op wat de door jou gekozen processor en videokaart aan stroom vragen, daar ben je al veel mee geholpen.
Alvast bedankt.
Graag gedaan. Je moet echter veel specifiekere informatie leveren wil je daadwerkelijk hulp krijgen die nuttig is. Ik kan tientallen videokaarten aanraden in de prijsklasse 150-400 euro die allemaal bij bovenstaande wensen kunnen passen.
Moet het op?
toetsenbord en muis heb ik nog( ik zie geen groten voordelen aan een nieuw toetsenbord en muis(als die er wel zijn wijs me daar alstublieft op).
Welke heb je nu? Wat eis je van een muis? Zoiets moet je zelf wel kunnen bedenken.
Ik wil er mee gamen op goede resolutie(denk dan aan de nieuwe meuk die gaat uitkomen).
Zoals uncharted masseffect 3, crysis 2 enz.
Wat is een goede resolutie? Native 1080p van je monitor? En wil je dan ook op het hoogste detail gamen?
En een beetje programmeren( al zou ik daar niet deze zware bak voor nodig hebben ).
Hangt er vanaf wat je programmeert, maar in bijna alle gevallen kan dat op vrijwel elke pc. Tenzij je in virtuele machines al je programma's wilt testen enzo.
Zou het handig zijn om voor deze doeleinden een solide state drive te .
Wat denk je dat de voordelen van een SSD zullen zijn? Zijn dat voordelen die jij interessant vind?
BTW. sorry voor de drie stukken zou wel irritant lezen zijn.
Inderdaad, maar er is een edit knop om dat te voorkomen, kan je meer tekst bij je vorige post schrijven.
Heel veel van mijn vragen kan je zelf beantwoorden door gewoon je te verdiepen in de onderdelen en dan uit te zoeken of die voordelen en nadelen voor jou van toepassing zijn. Zelfde met een kast, zolang je videokaart qua lengte erin past zit je met elke kast wel goed. Ja, sommigen zijn veel eenvoudiger in te bouwen dan anderen, echter ga je dat elke maand doen of hou je alles er twee jaar lang in? Indien dat laatste, is eenvoudig inbouwen dan echt een noodzaak? Of is eenmalig een uurtje extra besteden niet erg?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N