Toon posts:

Hoe sluit ik tv op tv-out aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce dual, met tv-out, nu heb ik bij die kaart ook wel een svideo stekker e.d. erbij, maar hoe krijg het op mijn tv aangesloten, waar alleen een coax en een skart-aansluiting opzitten, bestaan er converter-stekkertjes? Zo ja, waar kan ik die krijgen, of is het beeld op de tv de moeite niet waard?

Groeten

Jossssssssssssss

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08

RKD

gewoon naar een beetje redelijke electronica zaak en daar zijn genoeg converters van svideo to scart te vinden
succes

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
kan ik zowel een line-in als een line-out voor die skart gebruiken, want momenteel heb ik de stereotoren op die skart-ingang/uitgang aangesloten

Verwijderd

Je kan verschillende dingen doen:

-je koopt een SCART-stekker met een video en audio in/uitgang. Koop er wel eentje met een input/output knop erop. Je sluit dan je TV-out aan op de video en je stereotoren op de audio.

-Ik kan me voorstellen dat je ook nog graag geluid wilt hebben bij je TV, dus heb je nog een SCART-aansluiting nodig. Je koopt dus die SCART-stekker die ik net heb genoemd en je koopt een SCART-doos met minimaal 2 aansluiting, dan kan je namelijk 2 SCART aansluiting op 1 aansluiten. Op de audio van de SCART-stekker sluit je de line-out van je soundcard aan.