Geachte tweakers,
Ik zit met de volgende vraag:
Is het mogelijk om automatisch (lees: niet manueel met een afstandsbediening) en periodiek (pak om het half uur) de input van een televisie te veranderen (wisselen tussen digitale televisie en PC (VGA))?
Het zou namelijk gaan over de "kanaalverandering" tussen digitale televisie en slideshows (promo/reclame-materiaal) op een laptop.
Ik neem aan dat ik richting TV kaarten moet kijken (en het zouden dan nog eens een PCMCIA-kaart moeten zijn...) in combinatie met een Media Center OS? Of misschien gewoon een bestaande Media Center kopen?
Het is alvast de bedoeling om dit zo goedkoop mogelijk te doen...
Budget is 150€, en er is een laptop en een TV ter beschikking....
Wat is volgens jullie de beste oplossing hiervoor?
Ik sta open voor alle soorten oplossingen!
Alvast bedankt!
Ik zit met de volgende vraag:
Is het mogelijk om automatisch (lees: niet manueel met een afstandsbediening) en periodiek (pak om het half uur) de input van een televisie te veranderen (wisselen tussen digitale televisie en PC (VGA))?
Het zou namelijk gaan over de "kanaalverandering" tussen digitale televisie en slideshows (promo/reclame-materiaal) op een laptop.
Ik neem aan dat ik richting TV kaarten moet kijken (en het zouden dan nog eens een PCMCIA-kaart moeten zijn...) in combinatie met een Media Center OS? Of misschien gewoon een bestaande Media Center kopen?
Het is alvast de bedoeling om dit zo goedkoop mogelijk te doen...
Budget is 150€, en er is een laptop en een TV ter beschikking....
Wat is volgens jullie de beste oplossing hiervoor?
Ik sta open voor alle soorten oplossingen!
Alvast bedankt!