TT Super Orb goede cooler voor Duron 800?

Pagina: 1
Acties:

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Topicstarter
Is een Super Orb een goede cooler voor een Duron 800 als ik heb tot over de 1 Ghz wil overclocken? Kreeg te horen van wel bij de winkel maarja, die willen er misschien toch alleen maar van af. >:)

Grtz
Imp

If the world didn't suck we'd all fall off.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

superorb is een prima cooler alleen hij past niet op alle mobo's.. bijv de kt7 die ik heb kan die d'r alleen maar verkeert om op.. core zitdus niet precies in het midden.. ff opletten

blup

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op zich is die Super Orb een leuk dingentje, maar er zijn betere. Veel mensen hebben zo'n ding omdat ze denken dat het de beste zijn en hij ziet er ook cool uit. Hij doet het wel, maar als je erg ver gaat oc'en kan je beter een andere nemen.

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Topicstarter
Hmmm heb een kt7 Pro als ik het wel heb, en daar past ie prima op... tenzij ik hem er verkeerd om op heb gezet :P

If the world didn't suck we'd all fall off.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Op Thursday 15 March 2001 12:34 schreef Da_Imp het volgende:
Hmmm heb een kt7 Pro als ik het wel heb, en daar past ie prima op... tenzij ik hem er verkeerd om op heb gezet :P
Je weet dat overklokken met dat moederbord niet zo 1,2,3 gedaan is he.. je moet met een stanley mes gaan snijden enzo. Ik weet dat dit offtopic is, maar als je het niet wist...zit je dadelijk met een superkoeler en kom je er achter dat je niet ver kunt overklokken....

Geen inspiratie