Ik heb een oude pc staan, hier zit geen moederbord meer in.. het is een oude packerd bell imedia 5165.
Wat ik wil doen is nieuwe hardware kopen en deze inbouwen. Ik heb dit nooit eerder gedaan..
Daarom wil ik allemaal goedkope hardware kopen, om te proberen.
Wat ik nu heb:
- een behuizing.. Volgens mij ATX, weet ik niet zeker. kan ik nergens teruvinden.
- een videokaart pcie aansluiting
- cd/dvd lezer
- voeding max output power 315w
Ik wil dit moederbord erin zetten: GIGABYTE GA-P41-ES3G met deze processor: Intel® Pentium® E6600
Wat ik hiervan weet is dat ik soort lijm tussen de processor en de koeler moet doen. Krijg ik dit erbij als ik een nieuw moederbord koop?
Daarnaast wil ik een 160gb Sata harde schijf (Seagate ST3250318AS) kopen en 2 gb ddr2 geheugen (GeIL 2 GB DDR2-667 Kit).
Het lijkt mij dat het dan zo zou moeten werken..
Wat ik wil doen is nieuwe hardware kopen en deze inbouwen. Ik heb dit nooit eerder gedaan..
Daarom wil ik allemaal goedkope hardware kopen, om te proberen.
Wat ik nu heb:
- een behuizing.. Volgens mij ATX, weet ik niet zeker. kan ik nergens teruvinden.
- een videokaart pcie aansluiting
- cd/dvd lezer
- voeding max output power 315w
Ik wil dit moederbord erin zetten: GIGABYTE GA-P41-ES3G met deze processor: Intel® Pentium® E6600
Wat ik hiervan weet is dat ik soort lijm tussen de processor en de koeler moet doen. Krijg ik dit erbij als ik een nieuw moederbord koop?
Daarnaast wil ik een 160gb Sata harde schijf (Seagate ST3250318AS) kopen en 2 gb ddr2 geheugen (GeIL 2 GB DDR2-667 Kit).
Het lijkt mij dat het dan zo zou moeten werken..