Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voeding] Cooler Master gx 550w probleem

Pagina: 1
Acties:

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 20:16
Ik heb sinds vandaag een nieuwe videokaart daarom ook een nieuwe voeding moeten halen. Dit is de Coolermaster GX 550w geworden. Het probleem is dat ik hem niet aan de praat krijg. De kabels zijn op de goede plekken aangesloten maar als ik op de start knop druk dan gaat de cpu fan wel draaien maar hij komt niet verder. Aangezien ik ook al mijn nieuwe videokaart erin had gestopt en wat extra ram heb ik geprobeerd om met de nieuwe voeding in de oude configuratie te pc op starten. Wederom begon alleen de cpu met draaien en kon ik wel mijn dvdspeler open krijgen.

Het lijkt dus aan mijn nieuwe voeding te liggen dus daarom hier mijn post.

Het is een MSI k9n4 Ultra moederboard. Met een Gigabyte GeForce GTX 460, 1GB, Overclock.

Verwijderd

Heb je ook een 4 pins connector op het moederbord aangesloten, want als dat niet zo is gaat de pc wel aan maar krijg je geen beeld.

• Terranova
ja die naast de 24 pins connector?

Verwijderd

Ja ,die bedoelde ik. Ik vroeg het omdat ik een soortgelijk probleem had ,en toen was ik die vergeten in te steken. 8)7 Dus het is waarschijnlijk de voeding zelf wat kapot is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 19:34 ]

• Terranova
Hoop het niet, net gekocht

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En als je hem nog kan ruilen, zou dat geen slecht idee zijn. De GX is namelijk een zeer matig exemplaar.

Hoe dan ook, controleer eerst eens of inderdaad echt alle stekkers zijn aangesloten, dus: 24 Pins op het mobo, 4 Pins op het mobo in de buurt van de CPU, 6 pins op de videokaart.

• Terranova
Alles is aangesloten: de 24 pins de 4 pins, de 3(erg weinig) 4 pins hardeschijf etc. connectors en 2 pci-e connectors naar de gtx 460
Pagina: 1