Ik heb onlangs de facebook client ontdekt op mijn Panasonic plasma (tx-p42v20). ben ik gedoemd om berichten te posten met de remote of bestaat er reeds een wireless keyboard met eventuele bluetooth receiver? of ben ik hier lichtjaren vooruit in mijn idee? ook voor andere toepassingen op mijn tv zou dit een enorme snelheidwinst zijn...
Volgens de zoekresultaten in Google is dat mogelijk.
Ey!! Macarena \o/
ben eerder geïnteresseerd in tweakers die hier persoonlijk al ervaring mee hebben...
En het staat overigens in de handleiding. Pagina 32 van de Nederlandse versie.
Ey!! Macarena \o/
Het is weer eens zo'n zielige PDF met kopieerbeveiliging en ik heb geen zin om hem naar PDF to Word te uploaden, maar hier staat op pagina 77 te lezen dat een USB-toetsenbord wat drivers vereist niet wordt ondersteund. Je zal dus een draadloos toetsenbord moeten zien te vinden wat zonder installatie werkt, waarschijnlijk zal het met een bluetooth-dongle niet werken.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 02-01-2011 16:56 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Gek zeg, de handleiding op panasonic.nl heeft 100blz.devuysts schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:50:
de mijne telt slechts 25 blz...
[ Voor 57% gewijzigd door job op 02-01-2011 16:56 ]
TX-P42V20 Op de site van panasonic, doorklikken naar de manual, is toch niet zo moeilijk.
Ey!! Macarena \o/
je moet toch eens proberen om een website te vinden die zo een usb toetsenbord aanbiedt voor die plasma...weinig resultaten die me betrouwbaar lijken...
Pagina: 1