Toon posts:

Volgorde 4in1 en andere drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mobo met VIA MVP3 chipset, van Chaintech (CT5 AGM2)met AMD K6-2 400, na downloaden de 4in1 4.25a geinstalleerd en na een restart loopt pc vast, HD led blijft branden en verder gebeurt er niks.:( drivers geuninstalled en pc doet het weer vrolijk :).
Toch wil ik graag de drivers er in hebben zodat het pc`tje iets beter presteerd, moet ik soms de istallatie volgorde veranderen, eerst windhoos, dan 4in1, dan videokaart drivers etc ???
BTW, met 4.28 zelfde prob.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet niet wat de 'beste' manier is maar wat ik zelf altijd doe is eerst windows, dan 4-in-1 en dan de rest.
En dat gaat gewoon goed bij mij iig.

Verwijderd

Eerst windows ;-) Dan Via drivers. Neem dan een andere versie (bv de nieuwste 4.29)
Via drivers zijn alleen voor AGP, UDMA, Inf update ennnnnnnnn dat was het geloof ik.

Maar in jouw geval zou ik gewoon nieuwere versie van de 4in1 drivers.

Ik heb een abit vp6 en ben ook alleen maar tevreden met de 4.29 en niet de andere versies.

Verwijderd

Neem anders wat oudere 4-in-1 die chipset is al een oudje.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Je moet iig wel de via4in1 installeren want bij mij leverde dat meer dan 300% performance boost op in Unreal Tournament >:) (van gem 30 fps naar 95 fps).
Ik doe ook altijd eerst via drivers dan de rest, is natuurlijk logisch [Cruyff-mode], want bijv. de videokaart heeft hier ook meet te maken (agp drivers, turbo mode uiteraard >:))
Succes

JayGTeam (213177)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 08:17
Op Thursday 15 March 2001 12:29 schreef chazer het volgende:
Eerst windows ;-) Dan Via drivers. Neem dan een andere versie (bv de nieuwste 4.29)
Via drivers zijn alleen voor AGP, UDMA, Inf update ennnnnnnnn dat was het geloof ik.

Maar in jouw geval zou ik gewoon nieuwere versie van de 4in1 drivers.

Ik heb een abit vp6 en ben ook alleen maar tevreden met de 4.29 en niet de andere versies.
Voor de mensen met een aopen bordje, eerst het geluid en dan pas via 4 in 1 anders gaat het niet werken.
Pagina: 1