Toon posts:

Speaker aansluiten op Creative MP4 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een speakersetje dat het doet op een PC zonder USB 2.0 (don't ask...) en een Creative Zen MX 8gb. Het liefst een speaker van Creative (nooit eerder klachten gehad over Creative producten). Goed geluid en alles is ook een must.

Als iemand zulke speakers weet wil ik het graag horen, maar wat ik vooral wil weten:

Wat voor soort aansluiting moet ik hebben zodat de speakers op beide apparaten werken?

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-01 11:04
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:20:
Wat voor soort aansluiting moet ik hebben zodat de speakers op beide apparaten werken?
De enige mogelijkheid is dan waarschijnlijk de 2,5 mm koptelefoonaansluiting.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:43

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nee, een 3,5 mm. 2,5 is zo'n hele dunne.
Ik heb de Creative Zen X-Fi (die is zo goed als hetzelfde) en een Logitech Z-323 speakerset. Je moet wel je kabeltje (3,5 mm) uit je PC halen en in je MP4 stoppen, maar dit is geen groot probleem. Als je dit wil verhelpen, dan heb je een of ander splitterbakje nodig.

Op een andere PC heb ik een andere 2.1 speakerset staan, waar je je iPod en mp3 kan aansluiten tegelijk met de PC. Je stopt dan een kabeltje (meegeleverd) in de zijkant van het volume control dingetje. Wel weet ik niet juist welke speakerset dat dit is. Even kijken. Ik vind het niet :+ De doos ben ik kwijt en nergens kan ik vinden welke het is, ook niet op de logitech website. Op de site staat wel welke er een extra mp3 ingang hebben. Die wil je dus hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Mavamaarten op 02-01-2011 13:03 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ook al te denken aan 3.5mm, dat geeft de Pricewatch aan iig.

Deze zouden hier dus aan voldoen?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:43

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jep, die voldoet daaraan.

Android developer & dürüm-liefhebber

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-02 14:38
Ook vrijwel alle logitech speakersets voldoen aan jouw eisen. Evenals alle creative sets.

Met een logitech Z-3 heb je de mogelijkheid om de kabel in het bedieningspaneel te stoppen wat, als je een extra 3,5mm headphonejack kabeltje koopt, bespaart dat je niet heel de tijd achter je computer moet kruipen om de kabel te verwisselen.

Zucht...

Pagina: 1