Upgraden geheugen PB DOT SE/R615NL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag het geheugen van mijn netbookje PB DOT SE/R615NL uitbreiden naar 2GB. Maar aan de onderzijde van het netbookje kan ik nergens ontdekken waar het open kan, er zit maar één klepje en zonder schroeven.

Weet iemand ook hoe je dit klepje kan openen, waardoor je bij het intern geheugen kan komen en deze kan uitbreiden?

Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:02
Foto's zouden erg helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Zit er niet gewoon een schuifje waarmee het klepje loskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 21:11
even youtuben
dacht dat je het toetsenbord moest loshalen, en dan een gaatje had waarin je het klepje kon losdrukken met een schroevendraaier oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Dit is voor mij de 1e keer dat ik gebruik maak van een forum, dus veel is voor mij nieuw. Ik wil graag een foto toevoegen, maar ik kom er niet uit hoe dat moet. Ik krijg een pop-up voor het invullen van een link, maar ik heb geen link naar de foto van de onderzijde van het netbookje. Ik heb het al geprobeert met kopieren en plakken, maar dan krijg ik ook de foto niet in dit bericht. Dus er is voor mij nog veel te leren.

Het advies van "verwijder de toetsen" is voor mij ook al ingewikkeld, want hoe doe ik dat?

Ik heb al op you tube gekeken, maar daar krijg ik alleen maar filmpjes met klepjes en de bekende schroefjes. Maar dat snap ik wel, maar mijn klepje heeft geen schroefjes. Ook op Google heb ik gezocht, maar ik kan niets vinden over dit specifieke noteboekje van PB. Ik heb ook al gebeld met de helpdesk van PB, maar die willen mij niet informeren.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 15:48 ]