Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid video's in batch normaliseren

Pagina: 1
Acties:

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb zo'n 150 videofragmenten (divx) die ik achter elkaar wil plakken in één filmbestand (divx). De losse fragmenten hebben alleen een afwijkend volume, waardoor de een erg hard is en de ander erg zacht. Ik wil deze 150 fragmenten dus van een gelijkwaardig volumeniveau voorzien.

Ik kom er alleen niet helemaal uit hoe dit het best (in batch) kan. Omdat het allemaal al divx-bestanden zijn gaat dit blijkbaar niet makkelijk, en moet ik de volgende stappen per video ondernemen:

- extract audio (wav?)
- volume aanpassen
- import audio
- video exporteren

Heeft iemand een idee hoe dit met zo min mogelijk tools en moeite te doen? Ik zat al even te klooien met Virtualdub, maar daar kom ik niet veel verder dan het extracten van audio per bestand...

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
Elk fatsoenlijk videoediting programma kan dit toch? Heb je al eens gekeken naar een fatsoenlijk programma kopen? Dit soort functies zijn nou juist de handigheidjes die een betaald project vaak levert (Batch processing)

Even niets...

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb Pinnacle Studio 12, en die kan het niet voor zover ik weet. Alleen de master audio aanpassen.

En om alleen hiervoor een programma te kopen van 100+ euro zie ik niet zo zitten eigenlijk. Dit moet toch mogelijk zijn met freeware...

[ Voor 41% gewijzigd door mrwolf op 02-01-2011 09:54 ]