vbulletin forum te koop!

Pagina: 1
Acties:
  • 698 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jigsaw1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-04-2024
Hallo Tweakers,

Een vriend vertelden mij dezen website om mijn forum op te verkopen dus ik dacht waarom niet?
Ik ben al een jaar in bezit van een vbulletin forum terwijl ik daar vrijwel niks mee doe kwam ik op het idee om het te verkopen. dus mijn vraag is heeft er iemand intresse in een vbulletin lisence?

product:
vBulletin 4.x Publishing Suite + Branding-free Option

in totaal zou het €356.00 kosten
en mijn prijs is: €199,99 ( tenzij je er meer wil voor betalen :P )

als je intresse hebt geef dan een reactie of mail: sander_tegelaar@hotmail.com

met vriendlijke groet, sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heeft die vriend je niet naar Vraag & Aanbod verwezen? Dit is het forum, en daar worden advertenties als spam gezien. Dat moet je toch wel weten als je een forum hebt gehad? :)

Alhoewel, check de regels daar voor je post, want als ik me goed herinner mag je er geen software verkopen. Dan zul je toch naar Marktplaats of Ebay moeten gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 02-01-2011 02:31 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Welkom, je zit alleen op de verkeerde plek, hier kun je wat aanbieden
gambieter schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:30:
...Alhoewel, check de regels daar voor je post, want als ik me goed herinner mag je er geen software verkopen. Dan zul je toch naar Marktplaats of Ebay moeten gaan.
dat valt wel mee gok ik

http://tweakers.net/aanbod/cat/211/software.html

[ Voor 63% gewijzigd door Fish op 02-01-2011 02:33 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat die heren hierboven al zeggen: het forum is hier niet voor bedoeld, dus dit topic gaat op slot.

Toch welkom op Tweakers.net :)

Mocht je het pakket op V&A aan willen bieden, let dan even op de spelregels die daar gelden en check ook even de licentie van het pakket of je het überhaupt mag doorverkopen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.