Ik hoop dat het hier beter op zijn plaats is.
Net mijn laptop voorzien van een nieuwe HDD en netwerk van een nieuwe router.
Alles werkt inmiddels weer naar behoren. Ook i.c.m. mijn NAS (synology DS209).
Nu heb ik ook een Humax decoder via FTP verbonden vanwaar ik de opgenomen films voorheen via filezilla naar de DS209 kopieerde.
Dat krijg ik nu niet meer voor elkaar?
Nou ben ik er geen expert in, de instellingen stonden altijd goed voorheen.
Maar nu kan ik de DS209 dus niet meer vinden via Filezilla. Ik zie geen optie voor netwerklocaties?
Wel de Humax decoder waar ik op in moet loggen. Dat werkt prima.
Nu heb ik de films naar mijn laptop vertuurd, maar als ik dan bestandsbeheer van de Synology wil gebruiken, loop ik tegen de 2GB beperking op.
Iemand een idee hoe ik via filezilla bestanden rechtstreeks vanuit mijn decoder naar de DS209 kan krijgen?
Ik heb de tip gekregen om winscp te gebruiken, maar dat snap ik niet helemaal want ik krijg het daar ook niet voor elkaar. Filezilla werkt voorheen eigenlijk prima voor mij, dus het zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me.
Net mijn laptop voorzien van een nieuwe HDD en netwerk van een nieuwe router.
Alles werkt inmiddels weer naar behoren. Ook i.c.m. mijn NAS (synology DS209).
Nu heb ik ook een Humax decoder via FTP verbonden vanwaar ik de opgenomen films voorheen via filezilla naar de DS209 kopieerde.
Dat krijg ik nu niet meer voor elkaar?
Nou ben ik er geen expert in, de instellingen stonden altijd goed voorheen.
Maar nu kan ik de DS209 dus niet meer vinden via Filezilla. Ik zie geen optie voor netwerklocaties?
Wel de Humax decoder waar ik op in moet loggen. Dat werkt prima.
Nu heb ik de films naar mijn laptop vertuurd, maar als ik dan bestandsbeheer van de Synology wil gebruiken, loop ik tegen de 2GB beperking op.
Iemand een idee hoe ik via filezilla bestanden rechtstreeks vanuit mijn decoder naar de DS209 kan krijgen?
Ik heb de tip gekregen om winscp te gebruiken, maar dat snap ik niet helemaal want ik krijg het daar ook niet voor elkaar. Filezilla werkt voorheen eigenlijk prima voor mij, dus het zou wel mogelijk moeten zijn lijkt me.