Toon posts:

Ervaringen met Laptop Hp Pavillions

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort( ivm btw dagen bij mediamarkt) eind januari ga ik een nieuwe laptop aanschaffen. Ik ben nu bezig met het verdiepen in de verschillende soorten laptops die HP heeft. Dus zit te kijken wat een verstandige keuze is. Moet ik wachten op die BTW dagen of kan ik beter bij andere winkel gaan kijken. Kan wel eventueel 20 % korting via vriend van me bij mediamarkt krijgen.

Wat wil ik gaan doen:

Gamen: weinig
Fotobewerking: veel
Videobewerking: af en toe
Downloaden van torrents
Branden: ja
Muziek: ja
msn: ja

Wat voor laptop met welke processor is geschikt voor mij?

Ik doe veel dingen tegelijk vaak, en mijn hiudige laptop blijft constant hangen.

Daarom vraag ik jullie tips/ervaringen met bijv:

Mediamarkt laptop :
HP PAVILION DV7-4190ED voor 1099 euro

wehkamp laptop:
HP Pavilion DV6-3040SD voor 749 euro

Ik vind het erg lastig om een keuze te maken ivm met de diverse verschillende processoren. i7 of AMD Phenom II quad core processor P920.

En vinden jullie de HP beter dan bijv een Sony of Asus?

PLease help me out :/

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-12 22:59
Vet, hoe kom je aan de insider info dat het er dit jaar weer is? BTW actie.
en dan uberhaupt, als je 20% kan krijgen ipv 15.6% ( zoiets was 't volgens mij ) , waarom zou je nog wachten? 20% van MM prijs is lager dan een webshop :P

//edit

en ontopic te blijven, de AMD en INTEL quadcore zijn beide prima geschikt voor wat je wilt gaan doen, maar als je serieuzer met videobewerken aan de slag gaat, zou ik voor de i7 gaan. nog meer geschikt om mee te videobewerken...

[ Voor 34% gewijzigd door thijszor op 02-01-2011 00:47 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ruim een jaar geleden heb je al eens een slotje gehad op een aankoopadviestopic: GENETX in "Zelf PC samenstellen"
De regels zijn in de tussentijd niet verandert, dus lees de post van GENETX nog eens door. Alleen zijn laatste link is tegenwoordig: Best Buy Guide overzichtstopic

Dit topic is gesloten.