Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 14:39
Ik kan vanaf 20 december al mijn abo verlengen bij vodafone, maar gezien de oplichterspraktijken met afrekenen per minuut toen nog onontkoombaar waren en bekend was dat vodafone vanaf 1 januari abonnementen ging aanbieden voor mensen die per seconde wilden afrekenen heb ik daarop gewacht. hier vind je ook een persbericht van vodafone erover. Echter in het linkje in dat bericht staat dat je de keuze daartoe geboden wordt in het advies. Echter komt nergens de keuze voor seconde of minuut voorbij. Iemand een idee hoe dit zit?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als ik jou was zou ik gewoon even de klantenservice bellen en met de gene die je aan de telefoon krijgt de opties die je hebt bespreken, dat is veel makkelijker dan ons hier op tweakers laten gokken wat je het beste kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
dit lijkt me geen rocketscience toch ;)
hier staat er ook nog niets over. Ik denk dat ze overal hip communiceren vanaf 1 januari maar dat het pas ingaat vanaf maandag ofzo.

[ Voor 79% gewijzigd door Snuurtje op 01-01-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Het gaat om het 'bellen' abonnement. Klik maar eens op alleen bellen, zonder sms of web.
Deze is alleen per seconde...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
The Milkman schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:35:
Het gaat om het 'bellen' abonnement. Klik maar eens op alleen bellen, zonder sms of web.
Deze is alleen per seconde...
Inderdaad en het 'Bellen'-abonnement kan eventueel worden uitgebreid met een sms-bundel of internet-bundel (deze heten bij VF 'Blox').

Wat mij betreft een echte farce, kan me niet voorstellen dat veel mensen het 'Bellen'-abonnement kiezen voor het per seconde afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
nee, ik ga denk ik maar overstappen naar t-mobile met het iplan abonnement. Daarbij heb je nog onbeperkt data en per seconde... Wel t-mobile maargoed, die 2 eerdergenoemde dingen wegen daar zwaar tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 10:33
Cadezo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:53:
[...]

Inderdaad en het 'Bellen'-abonnement kan eventueel worden uitgebreid met een sms-bundel of internet-bundel (deze heten bij VF 'Blox').

Wat mij betreft een echte farce, kan me niet voorstellen dat veel mensen het 'Bellen'-abonnement kiezen voor het per seconde afrekenen.
En dat is precies wat ze willen, bij Vodafone.

Ik ben 10 jaar klant geweest bij Vodafone (toen nog Libertel), maar ik ben zo klaar met dit soort praktijken dat ik gisteren T-mobile heb gebeld en ben overgestapt naar i-150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:54:
nee, ik ga denk ik maar overstappen naar t-mobile met het iplan abonnement. Daarbij heb je nog onbeperkt data en per seconde... Wel t-mobile maargoed, die 2 eerdergenoemde dingen wegen daar zwaar tegen op.
Je betaalt de eerste minuut wel volledig, maar hierin hebben we in ons land geen keus. Blijkbaar wil de consument liever een lage basisprijs zien, en vervolgens wel opgescheept zitten met de hoofdprijs als direct de voicemail afgaat.
Pagina: 1