nvidia Geforce 220 GT probleem na installatie Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb in okt 2009 een nieuwe HP P6150 nl gekocht. Hierop was Windows Vista geinstalleerd. Tijdens de kerstvakantie 2010 de door HP geleverde Windows 7 DVD geinstalleerd (mbv HP helpdesk!).
Windows 7 (64 bit) wil automatisch de drivers van Nvidia Geforce 220 GT installeren maar dan gaat het mis.... beeld wordt zwart met alleen een witte aanwijspijl.... en de koeling in de grafische kaart is duidelijk hoorbaar aan het koelen. Hinderlijk! Driver gedeinstalleerd, systeemherstel e.d. toegepast.
Juiste driver installeren geeft keer op keer problemen, wat is hieraan te doen? HP helpdesk weet het ook niet...
Graag jullie hulp. Alvast hartelijk dank!

groet, Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Heb je al de officiële up-to-date drivers van de nVidia site gedownload en deze meteen geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 20:49

Thandor

SilverStreak

Mocht de nieuwste nVidia driver niet werken dan kun je ook een paar versies ouder overwegen. Zelf had ik een paar dagen terug Forceware 191 geïnstalleerd i.p.v. 195 voor een GeForce GT210 en dat gaf performancewinst met Guitar Hero terwijl ik niet in hoefde te boeten voor functionaliteit van de driver. De verschillen zijn immers minimaal in dit geval :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.