[C#] error bij aanroepen Mathhelper.PiOver2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy910
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-07 15:57
Allereerst iedereen de beste wensen voor 2011 nu ter zaken :P

Ik ben aan het programmeren in C# met het XNA framework. Ik moet iets laten roteren met
een bepaalde waarden. Deze zet ik in een static float veld.

code:
1
public static float rotationRate = (MathHelper.PiOver2 / 10);

Deze regel is goed en niks mis mee MAAR zodra ik in tik MathHelper. crasht die. Hij crasht dus al bij het intikken van deze regel en elke keer als ik PiOver2 er achter zet. Hoe kan dit? Ik gebruik Visual Studio 2010 ultimate (via school). VS2010 sluit zichzelf gewoon :?

Iemand een idee, of de oplossing?

Leroy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

Zet eens al je extensies en add-ons uit of verwijder ze. Of doe een herstelinstallatie.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat vertelt eventlog hierover (win+r: eventvwr.msc) ?

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy910
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-07 15:57
@Sebazz: Ik heb zojuist sinds enkele dagen een verse installatie van zowel mijn Windows 7 als VS2010.

@0xDEADBEEF: Ik zie inderdaad meerdere malen een fout in mijn eventvwr met betrekking tot .NET Runtime. Met de beschrijving: "Toepassing: devenv.exe Framework-versie: v4.0.30319 Beschrijving: het proces is beëindigd als gevolg van een onverwerkte uitzondering. "

Maar nu komt het gekken na meerdere malen eruit geknald te zijn crasht die nu niet op die regel, dit is echt bizar. In ieder geval bedankt voor de suggesties en hulp.

Leroy