Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:25
Ik heb sinds gister een Philips BDP5100 blurayspeler en deze zou Net-TV functionaliteiten hebben. Ik heb me rot gezocht maar ik kan hier niets van vinden. Ik heb ook de firmware al geupdate naar de laatste maar Net-TV blijft spoorloos.
Is er iemand die weet waar ik de Net-TV functionaliteit kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op je afstandbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
Afbeeldingslocatie: http://download.p4c.philips.com/files/b/bdp5100_12/bdp5100_12_rcw_.jpg

Zeg maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
In de pdf brochure staat onderaan:
Software voor Net TV is in het vierde kwartaal van 2010 te downloaden van www.philips.com/support
Zal wel achterstand hebben opgelopen?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
Verdomde kleine lettertjes.... Zal maandag eens contact opnemen met Philips. Eens vragen wanneer ze denken ze deze functionaliteit gaan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hier zit ik ook mee, ik heb al maanden geleden een bdp5100 gekocht en toen was het :

- Net tv firmware komt in het 4e kwartaal
- In het 4e kwartaal was het : Net tv firmware komt in December
- In December was het : Net tv firmware komt nog voor de kerst

Enzovoort helaas. Ik heb 2x een mail geschreven, op de laatste is niet meer geantwoord.

Ik heb al eerder problemen gehad met philips apperaten, en dit is de laatste die ik ooit gekocht heb van dat merk. Ga i.i.g. van de week nog een keertje bellen / mailen en anders mogen ze de speler terug nemen ivm geadverteerde features die niet geleverd worden. Zo ben ik ook al eens van een philips tv weer afgekomen, daar werd Full HD vermeld terwijl hij geen 1080p ondersteunde maar alleen 1080i.

Philips komt er bij mij niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
ik hoor graag wat voor reactie jij terug krijgt. Ik zal mijn reactie ook hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
Net contact gehad met Philips. De update zou er aan komen hij kon echter geen tijd zeggen. Hij adviseerde mij om de site in de gaten te houden en over een week of 2 nog eens te kijken of hij er bij staat.
Ter info. De huidige versie die online staat is V1.31 hier zit de Net-TV update dus nog niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Ondertussen hier ook een klein schrijven ontvangen :

"U heeft ons gevraagd wanneer nettv gaat werken voor de BDP5100.
Het is uiteraard niet onze bedoeling om loze beloftes te doen. Wij zijn druk bezig om deze software update alsnog spoedig rond te krijgen. U kunt af en toe even kijken of de software beschikbaar is via het netwerk, omdat het eerder via het netwerk word gepubliceerd, dan u aan zult treffen op onze website. Namens Philips excuses voor het ongemak"

Maar weer afwachten, overigens ben ik verder met de speler best wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
Ik had versie 1.27 en versie 1.31 was online beschikbaar. Toen ik echter via het netwerk updaten deed kreeg ik de melding dat er geen update beschikbaar was.
Ik zou dus beide maar in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Het is zover de nettv firmware staat op de support site om te downloaden. Versie 1.53, ga vanavond maar eens proberen.

*edit* Update erop gezet en aardig impressed moet ik zeggen, eerste indrukken

- Goede apps, o.a. uitzending gemist, journaal, youtube, enz
- Ook apps uit andere landen te laden
- Mooie interface

Minpunten

- sommige apps er traag met reageren op input
- Gek genoeg nog geen manier gevonden om omgewenste apps te verwijderen

[ Voor 58% gewijzigd door HaseMike op 21-01-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenmichel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
Ik heb update 1.53 ook geprobeerd maar krijg via het netwerk en usb dat deze niet geldig is, wie kan me helpen

2x Marstek Venus e V2 (V153 + BMS V215) - CT003 (V117) - EW11 Modbus HA integration

Pagina: 1