Kenline, kent iemand dat?

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb nog een kenline laserprinter staan (Kenjet Executive)... Ik mis de sheetfeeder (daarom was-ie ook zo goedkoop). Ik kan op internet nergens info vinden over Kenline en waar ik evt een sheetfeeder bij zou kunnen bestellen. Weet iemand wat Kenline voor merk is? Kloon? Kan ik dan ook een andere sheetfeeder gebruiken? Graag hulp hierbij, want de meeste zoekmachines die ik heb gebruikt kennen Kenline niet.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

ik heb hier thuis zo'n kreng alleen ik heb geen drivers dus hij vangt stof, zijn nergens op internet te vinden :( misschien iemand hier op GoT trouwens *D had ik nog niet geprobeerd nml, dacht dat ik de enige was :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Op Thursday 15 March 2001 11:44 schreef milanese het volgende:
ik heb hier thuis zo'n kreng alleen ik heb geen drivers dus hij vangt stof, zijn nergens op internet te vinden :( misschien iemand hier op GoT trouwens *D had ik nog niet geprobeerd nml, dacht dat ik de enige was :P
Ik kan ze wel mailen...? Zijn wel oude win3.11 drivers ofzo... Nieuwer heb ik ook niet kunnen vinden :(

Verwijderd

als je wilt doen, GRAAG !! :) daar verzin ik wel weer wat op :P

john@guntenaar.nl

• Grrrrrene
  • Niet online
Op Thursday 15 March 2001 11:51 schreef milanese het volgende:
als je wilt doen, GRAAG !! :) daar verzin ik wel weer wat op :P

john@guntenaar.nl
OK, zijn verzonden. Er zit een progje bij dat standaard opgestart wil worden... Moet je gewoon afsluiten geloof ik, wordt wel opgestart zodra je gaat printen :)

Verwijderd

mjah weet ik, hij werkt trouwens perfectos :Y)

tnx
Pagina: 1