V & A - automatisch bieden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284375

Topicstarter
Ik bracht een bod uit op deze advertentie :
V&A aangeboden: Home-build (2007-2008) computer

en gelijk kwam er een 50 cent hoger bod van de toen hoogste
Ik klik nog eens op hoger bod en zelfde seconde weer hetzelfde. :(

Trek mijn biedingen in en gelijk gaan zijn hogere biedingen weer naar beneden.

Nu is voor mij dit de 1e keer dat ik hier op V&A actief bied, maar ik neem aan
dat het geen instelling is die je ergens kan aanzetten.

Ik denk dat 1 of ander automatisch bied-script o.i.d. gebruikt wordt.
Mag dit wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:07

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sterker nog, dit gedrag is precies zoals het hoort. :)

Als jij een bod invult zal hij automatisch 50 cent boven het hoogste bod gaan zitten en bij nieuwe biedingen jouw bod verhogen tot het bedrag dat jij hebt ingevuld. Dus vul in wat jij wil bieden en je ziet vanzelf of zijn bod eroverheen gaat of niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het bedrag wat je invult is het maximale wat je er voor wilt bieden. Blijkbaar is er een andere gebruiker die een hoger maximum bod ingevuld heeft dan wat jij biedt en dan wordt automatisch dat bod iedere keer met €0,50 verhoogd.

Vul jij nu bijvoorbeeld €250,- in en de andere persoon heeft als €255,- als maximum ingesteld zal er automatisch een bod van €250,50 bij komen van de andere gebruiker. Heeft ie €245,- ingesteld dan zal jouw bod van €250,- het hoogste zijn.

[edit]
Volgende keer dus de pagina niet zo lang open laten staan zonder refreshen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 01-01-2011 12:18 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284375

Topicstarter
OK, duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoer-dini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-06 21:16
Hoi dood topic, hoe zit het met hogere bedragen? Ik heb een oogje op een veiling met een bedrag boven de 700 euro, en bieden gaat nu per 7 euro geloof ik. Als het huidige bod 730 is, staat mijn bied knop automatisch ingesteld op 737, kan ik dan nog steeds 731 bieden?