Ik heb een LG vhs/dvd-combo. Bij het afspelen van dvd's verandert het gamma van de kleuren. Vooral bij tekenfilms als Dora en Diego valt het op. Ding is inmiddels 8 jaar oud of zo. Nu heb ik sinds kort een pricewatch: Samsung LE32C530, dus dacht ik: ik ga eens kijken wat Samsung heeft in het assortiment. Aangezien de scart al in gebruik heb, moet de speler wel over hdmi beschikken. Gezien het beperkte budget is een dvd schrijver, Blu-ray, of home entertainment set momenteel niet van toepassing.
De duurste is de DVD-C550. De prijs is niet echt om van te schrikken: Pricewatch: Samsung DVD-C overzicht.
Pricewatch: geen reviews
Vergelijk.nl: geen reviews
Beste Product: - review door plasmaman1000 (1)
Kieskeurig: - review door plasmaman1000 (kopie van 1)
bol.com: geen reviews
TestFreaks UK: + 2x Expert reviews, - 1x user review, + 30 user reviews (via Amazon
Het lijkt er op dat er een batch van slechte kwaliteit is geweest. Heeft iemand hierop GoT zo'n apparaat? Ik twijfel nog of ik hem wil aanschaffen. Bij IT's al afgesproken dat wanneer ik het koop, het terug kan brengen bij problemen.
De duurste is de DVD-C550. De prijs is niet echt om van te schrikken: Pricewatch: Samsung DVD-C overzicht.
Pricewatch: geen reviews
Vergelijk.nl: geen reviews
Beste Product: - review door plasmaman1000 (1)
Kieskeurig: - review door plasmaman1000 (kopie van 1)
bol.com: geen reviews
TestFreaks UK: + 2x Expert reviews, - 1x user review, + 30 user reviews (via Amazon
Het lijkt er op dat er een batch van slechte kwaliteit is geweest. Heeft iemand hierop GoT zo'n apparaat? Ik twijfel nog of ik hem wil aanschaffen. Bij IT's al afgesproken dat wanneer ik het koop, het terug kan brengen bij problemen.