Hallo. Ik zit met een probleem. Ik moet over een tijdje waarschijnlijk de gevangenis in voor een periode van 3 tot 6 jaar, wanneer ik weer vrij kom wil ik nog steeds gebruik kunnen maken van mijn eigen gmail e-mailadres. Ik zag ergens staan dat google een e-mailadres verwijderd na periode van 6 maanden van inactiviteit. De meeste mensen die ik ken kan ik niet echt vertrouwen met mijn gegevens die in mijn emails staan dus ik kan niet iemand vragen om de zoveel tijd even in te loggen. Wat kan ik nu doen?
Creatieve oplossing die wellicht werkt:
Aangezien gmail pop3-activiteit als activiteit telt (controleer dit!), maak een tweede gmail-account, en laat ze via pop3 mail van elkaar ophalen. Zo blijven ze beide actief.
Aangezien gmail pop3-activiteit als activiteit telt (controleer dit!), maak een tweede gmail-account, en laat ze via pop3 mail van elkaar ophalen. Zo blijven ze beide actief.
Een ander probleem is dat de meeste mensen die ik ken vrijwel nooit achter de pc zitten of zelfs een pc hebben. Als ik dadelijk echt voor 6 jaar weg ben weet ik niet zeker of ze wel elke 6 maanden even inloggen. Is er misschien een bedrijf dat een service als deze aanbied?
kun je in de gevangenis geen gebruik maken van internet? ik hoorde het een tijdje terug dat dit wel mogelijk was etc. maar veel meer weet ik er niet vanaf?!
Als dat van ThomasB werkt, zou ik eerder een andere provider nemen als tweede account om te voorkomen dat ze het detecteren.
Overigens, nu ik even check: Weet je zeker dat ze je account verwijderen na 6 maanden? Ik had nog een account wat ik zeker maaaanden niet meer gebruikt heb (maar overigens wél een forward naar een ander adres op had zitten), maar die doet het nog gewoon. Het laatste mailtje in die box is van half 2008.
Mogelijk komt dat door die forwarder, dus dat zou ook een oplossing kunnen zijn.
Note: Die forwarder stond naar een ander Gmail-adres, die ik wel gewoon gebruikte.
Overigens, nu ik even check: Weet je zeker dat ze je account verwijderen na 6 maanden? Ik had nog een account wat ik zeker maaaanden niet meer gebruikt heb (maar overigens wél een forward naar een ander adres op had zitten), maar die doet het nog gewoon. Het laatste mailtje in die box is van half 2008.
Mogelijk komt dat door die forwarder, dus dat zou ook een oplossing kunnen zijn.
Note: Die forwarder stond naar een ander Gmail-adres, die ik wel gewoon gebruikte.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik denk het niet, het zou dan voor bijvoorbeeld voor moordenaars gemakkelijk zijn om in contact te komen met een familielid van het slachtoffer. Ik kon er ook niks over vinden op het internet, maar ik zal het wel aan mijn advocaat vragen.S87 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 05:39:
kun je in de gevangenis geen gebruik maken van internet? ik hoorde het een tijdje terug dat dit wel mogelijk was etc. maar veel meer weet ik er niet vanaf?!
Welke provider zou ik dan het beste kunnen pakken? De meeste die ik ken hebben allemaal dat na een periode van inactiviteit de e-mailadressen worden verwijderd.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2011 05:49 ]
Hotmail ofzo. En anders gewoon een domeintje huren bij een willekeurige provider. Als je dan genoeg ruimte neemt, zou je daar ook meteen alle mail op kunnen slaan. Moet je alleen even een fetch-scriptje maken, of toch die forwarder. Of een combi daarvan. Een fetch-script die activiteit simuleert en de forward voor de eigenlijke backup.
Of een GAFYD nemen. Die worden toch niet automatisch verwijdert?
Of een GAFYD nemen. Die worden toch niet automatisch verwijdert?
[ Voor 43% gewijzigd door Room42 op 01-01-2011 06:01 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Je kan ook gewoon een e-mail sturen naar iedereen in je adresboek met de mededeling dat ze voor de komende drie tot zes jaar een brief naar de gevangenis moeten sturen in plaats van een e-mail. En als je weer vrij bent vraag je gewoon weer een nieuw e-mailadres aan.
Sorry, had je je maar aan de wet moeten houden.
Sorry, had je je maar aan de wet moeten houden.
Dit topic staat in het verkeerde forum. Aangezien het daarnaast ook nog met een niet kloon account is aangemaakt gaat dit topic dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()