bump
Nog deelnemers aan de tweede ronde vanavond?
Nog deelnemers aan de tweede ronde vanavond?
Bij ons op t werk ook weinig 9 tot 5-ers hoor, rond 11u is vrijwel iedereen er pasSoultaker schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:50:
Also, toen we hier om 10:30 kwamen was er nog bijna niemand aan 't werk. Ze hebben niet echt een 9-5 mentaliteit hier.
[ Voor 34% gewijzigd door Megamind op 12-03-2011 18:33 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Soultaker op 12-03-2011 21:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben momenteel bezig met het afronden van m'n master's thesis aan de Universiteit Twente (Informatica, officieel richting Information Systems Engineering, maar eigenlijk bij de vakgroep Formele Methoden en Technieken).Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 08:15:
Wat doe je eigenlijk voor werk? Ik begrijp dat je 'iets met computers doet', maar in welke hoedanigheid?
Dank je.Ik ben in ieder geval een tikkeltje' jaloers' op je wiskundige en analytische vaardigheden, dat mag je gerust weten!
Ik hoorde (van degene die het Dinosaur Island probleem gemaakt had) dat de interface opzettelijk niet simpeler gemaakt was, om mensen die de instructies niet lezen of niet snappen alvast uit te filteren.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 12:51:
Lees net pas dat het even kan duren voor je antwoord krijgt. Begon al te twijfelen of ik toch een fout had gemaakt in het "decoden" van het e-mail adres ofzo. Mogen ze allemaal wel iets duidelijker melden zeg.
[ Voor 21% gewijzigd door Soultaker op 16-03-2011 00:06 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq