Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede website idee, wie wilt er samenwerken?

Pagina: 1
Acties:
  • 707 views

Verwijderd

Topicstarter
*snip*

Groet,

K.

[ Voor 94% gewijzigd door RobIII op 31-12-2010 16:03 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hier kun je vacatures plaatsen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik wil de boel wel testen, zie hier boven in het dik gedrukt de fouten die je hebt gemaakt. Hoop dat je er wat aan hebt.

edit: ohja je titel, het is Goed i.p.v. Goede. Maaruh, no worries, met dit business plan ga je je budgetje wel lospeuteren bij de bank hoor.

[ Voor 57% gewijzigd door RobIII op 31-12-2010 16:03 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Denk je ook alvast aan de rechten voor de film "social network part 2"? ;)

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 06:49
Is het ook niet handig om een beetje een richting te geven van wat je wilt gaan maken ?

Niet elk website idee is een goed / leuk idee, je hebt al aangegeven wat de omvang van het project ongeveer is.
Maar dit zegt niks over wat het project is.

Verwijderd

Je mag inderdaad wel net iets meer informatie geven dan je nu doet. Ik weet dat je niet wilt hebben dat iemand er met je idee vandoor gaat, maar door zo weinig info te verschaffen gaat niemand er op in.

Dan kunnen er ook adviezen gegeven worden over haalbaarheid etc. voordat je je er blind in gaat storten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door RobIII op 31-12-2010 16:03 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Zou kunnen, maar als je BV failliet gaat heb je persoonlijk een kleiner probleem qua schulden dan als iedereen er op persoonlijke titel spaargeld in gaat pompen. Praat eens met een goede financiële adviseur die verstand heeft van startups.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 31-12-2010 16:04 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Werving is hier niet toegestaan. Kijk eens naar jobs.tweakers.net ;)

Verder gaat niemand je serieus nemen als je niet de moeite neemt om basisschool spelling toe te passen in je schrijven. En er lopen letterlijk dui-zen-den mensen zoals jij rond met "the next best thing since sliced bread" die "alleen nog even wat geld en een programmeur" nodig hebben. Wil je serieus mensen aantrekken dan zul je toch heel wat meer moeten prijs geven over je idee dan wat je nu doet. De kans dat je mensen aantrekt door ze te vertellen dat ze zelf ook nog mee mogen lappen, ervoor mogen werken én als 't mis gaat hun centjes kwijt zijn maakt 't niet bepaald aantrekkelijk. Zou jij voor zo iemand (willen) gaan werken? Ik zou eens kijken naar een andere business strategie. En dan nog is het, op z'n zachts gezegd, behoorlijk ambitieus om te denken dat je "iets in de orde van grootte van Facebook / Twitter" op de markt kunt zetten. Zeg nooit nooit en durf risico's te nemen maar ik zou als ik jou was een beetje lager mikken ;)

Kijk eens naar rentacoder (tegenwoordig vworker.com), elance, guru.com en dergelijke projecten. Wellicht dat je daar meer geluk hebt.

[ Voor 138% gewijzigd door RobIII op 31-12-2010 16:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.