Infineon, geheugen bestelt, ook geleverd???

Pagina: 1
Acties:

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Hallo,

Hoe zijn jullie ervaringen met het bestellen van infineon geheugen? Hoe kan ik zien dat ik ook daadwerkelijk een infineon strookje krijg en niets anders? Staat er iets op de chips waaraan ik kan zien dat ze echt van infineon afkomen?

En hoe zit dat met andere merken?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Verwijderd

Bij mij staat er gewoon op de chip gedrukt: Infineon en nog wat bla bla.
:)

Verwijderd

De merk staat er altijd wel op, vaak in de vorm van een stickertje met allerlei info.8-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik meen mij te herinneren dat ik een Infineon reepje heb waar het idd opstaat. Redelijk duidelijk want ik zag het :P

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Oke, dus als ik bij pricewatch een infineon strookje opzoek, dan zou ik er ook een moeten krijgen. Niemand geen verkeerde strookjes geleverd gekregen?? Daar gaat het mij namelijk om. Als ik infineon bestel, dan wil ik die ook krijgen en niet een of ander OEM ding. Dus ik kan met een gerust hart bij een van de leveranciers bestellen??

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Verwijderd

Bij een betrouwbare shop zul je het wel krijgen ja, het staat er echt heel duidelijk op dat het infenion is.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Ik heb Infineon geheugen 128Mb 133Mhz besteld bij PeeCee, zie pricewatch..

In eerste instantie werd er dus een verkeerd reepje geleverd: 100Mhz Toshiba |:(. Ik bellen, ik kon het terug sturen..

Het probleem was echter dat ze op dat moment geen Infineon meer hadden, ik besloot nog even te wachten, een paar keer bellen en uiteindelijk hadden ze het weer :)

Het zou gelijk verstuurd worden en uiteindelijk, na een week :( werd het inderdaad geleverd. Volgens mij werkt de PTT in Schiedam niet naar behoren..

Het is Dane Elec geheugen, stickertje erop en op de chips zelf staat Infineon.

Het wordt verkocht als CAS 3 geheugen maar het draait bij mij prima op CAS 2 :) :7 op dit moment op 137Mhz omdat mijn systeem niet sneller wil..

Lang verhaal in het kort: de naam Infineon staat staat op de chips zelf

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

het staat op al die chips, dus de winkel gaat echt geen moeiten doen om het er overal af te halen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1