Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phaas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 14:47
Hoi mensen,

Ik wil eindelijk mijn oude Wacom Artpad gaan vervangen door een Intuos. Het is zo'n A4+ model met een werkvlak van 35x35 oid. Voor mijn toepassingen is 'ie best heel groot, hij past amper op mijn bureau namelijk.
Het Large model van Wacom is al iets kleiner (vooral minder hoog) en dan is er natuurlijk ook nog het Medium model. Ik zit momenteel enorm te twijfelen tussen deze twee maten. Ik gebruik het tablet enkel voor tekenwerk icm. Ps/Painter. Ik heb trouwens geen groot beeldscherm: soms gebruik ik mijn 14" (16:10) laptop en meestal mijn 19" Eizo (4:3)

Verder is er natuurlijk ook het dilemma tussen de Intuos3 of 4. De 4 heeft meer drukniveaus dan de 3 (2048 resp. 1024), maar ik hoor steeds hele akelige verhalen over het slijten van de penpuntjes bij de intuos4. Verder heeft mijn Artpad 256 drukniveaus ofzo, dus ik ga er wat dat betreft sowieso wel op vooruit.

Is er hier wellicht iemand die zijn ervaringen met mij wil delen of mij anderzijds verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juvani
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-02-2022
*snip*
Dit valt gewoon onder spam en werving

[ Voor 88% gewijzigd door RobIII op 23-10-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
En wat is nou je input in dit oude topic dan? Wat zijn je gebruikerservaringen, waar gebruik je het voor, hoe vaak gebruik je het product? Je houdt nu een reclameplaatje voor je eigen SM....

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 23-10-2011 17:32 ]