Beste Geachte Redactie,
Op reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag staat bij het grafiekje Beste browser de score van Chromium (te weten 2,2%) vóór het divje met daarin de balk van de score.
Daardoor staat de score boven het balkje en niet er achter zoals bij andere uitslagen.
Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is ondanks de disclaimer
Edit; Ik heb nog een foutje gevonden. Weet niet of het een spel- of tikfoutje is of een fout van grotere omvang.
Op reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag staat in de eerste alinea
Matis
Op reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag staat bij het grafiekje Beste browser de score van Chromium (te weten 2,2%) vóór het divje met daarin de balk van de score.
Daardoor staat de score boven het balkje en niet er achter zoals bij andere uitslagen.
Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is ondanks de disclaimer
Edit; Ik heb nog een foutje gevonden. Weet niet of het een spel- of tikfoutje is of een fout van grotere omvang.
Op reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag staat in de eerste alinea
Het woordje zó pas daar niet zo lekker. Aangezien je zó ook door zulke kunt vervangen, lijkt het me beter om het als zo'n te schrijvenDat Android een populair OS is onder tweakers, is weinig schokkend. Maar dat Android met zó grote overmacht de Gouden Steeksleutel voor beste mobiele besturingssysteem in de wacht zou slepen, mag enigszins een verrassing heten.
Matis
[ Voor 42% gewijzigd door Matis op 31-12-2010 10:11 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time