Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 18:23

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Geachte Redactie,

Op reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag staat bij het grafiekje Beste browser de score van Chromium (te weten 2,2%) vóór het divje met daarin de balk van de score.
Daardoor staat de score boven het balkje en niet er achter zoals bij andere uitslagen.

Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is ondanks de disclaimer :P

Edit; Ik heb nog een foutje gevonden. Weet niet of het een spel- of tikfoutje is of een fout van grotere omvang.
Op reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag staat in de eerste alinea
Dat Android een populair OS is onder tweakers, is weinig schokkend. Maar dat Android met grote overmacht de Gouden Steeksleutel voor beste mobiele besturingssysteem in de wacht zou slepen, mag enigszins een verrassing heten.
Het woordje pas daar niet zo lekker. Aangezien je ook door zulke kunt vervangen, lijkt het me beter om het als zo'n te schrijven :)

Matis

[ Voor 42% gewijzigd door Matis op 31-12-2010 10:11 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Beide gefixed

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Nog een kromme zin :
Beste wifi-router

De koploper in de categorie draadloze routers is de WNDR3700 van Netgear. Deze wireless-n-router doet kan twee banden tegelijk bedienen. Wie in drukke woonwijken met veel draa..
en een opgevroten ë (wordt door henkboard netje geparsed tot ë maar op de FP staat een &euml code.)
Beste dslr-camera

Canon EOS 550DIn de categorie 'dslr-camera', waar dit jaar eindelijk ook ilc-camera's toebehoren, liep Canon met de meeste prijzen weg. De EOS 550D en de EOS 7D, die veel technologieën delen als de beeldsensor en de rgb-sensor voor de belichtingsmeting, nemen positie een en twee in bij de lijst, terwijl de EOS 60D de vierde plek bezet.

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 31-12-2010 12:04 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nog iets: Ik weet bijna zeker dat ik heb aangegeven een DM te willen ontvangen zodra de uitslag bekend is. Echter geen DM ontvangen ;( Niet verstuurd of heb ik met m'n neus gekeken en was die optie er helemaal niet?
Edit: Vorig jaar in ieder geval wel: http://gathering.tweakers...m_discussion/170139/58622

[ Voor 19% gewijzigd door Glaanie op 31-12-2010 12:13 ]

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-02 11:59
Is de totale uitslage van beveiligingssoftware ook ergens te bekijken?

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 09:06
Naast de beveiligingssoftware zoals Slurpgeit aangeeft, mist de categorie draagbare navigatie ook.

Edit:
Nog twee kleine opmaak dingen:
- reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag Onder het rode kopje 'Beste monitor' zit een lege ruimte die onder de andere kopjes niet zit.
- reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag Tussen de tabel met de e-readers en het rode kopje 'Beste tablet' hoort volgens mij nog een enter.

Daarnaast heb ik net als Glaanie ook geen DM ontvangen betreffende de uitslag terwijl ik ook vrij zeker was dat ik dat aan had gegeven.

[ Voor 82% gewijzigd door --Niels-- op 31-12-2010 15:12 ]

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-02 08:39
Glaanie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:10:
Nog iets: Ik weet bijna zeker dat ik heb aangegeven een DM te willen ontvangen zodra de uitslag bekend is. Echter geen DM ontvangen ;( Niet verstuurd of heb ik met m'n neus gekeken en was die optie er helemaal niet?
Edit: Vorig jaar in ieder geval wel: http://gathering.tweakers...m_discussion/170139/58622
Same here. Uitslag niet ontvangen per DM, terwijl ik dit wel had aangegeven.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag
- er wordt wel melding gemaakt van "alle categoriën", maar niet hoeveel het er dan zijn. Moet ik ze nu gaan tellen?

Panasonic staat met twee tv's in de lijst, de Viera G20 en de Viera VT20, beiden plasma-tv's.
Bij Canon scoorden de Powershot G12, met een tweede plek, en de S95 IS, beiden gering gewijzigde opvolgers van de G11 en de S90 IS, en de al wat oudere Powershot SX200 IS.
- beide (ik dacht dat beiden alleen bij personen werd gebruikt)

Edit: zie http://www.onzetaal.nl/advies/beide.php
Alleen de Olympus PEN E-PL1, een instapmodel, kon de goedkeuring wegdragen.
Onder meer voegde Panasonic THX-certificering toe, een ethernetpoort en iptv-functionaliteit en een plasmapaneel zonder ghosting.
- tweemaal "en"

Alleen de Olympus PEN E-PL1, een instapmodel, kon de goedkeuring [.] wegdragen.
- van de tweakers (?)

AMD's hexacore is daarentegen wellicht een haalbaarder, zij het derde, keus.
- haalbaardere

Waarom wordt het eerste rode kopje bij elke pagina gevolgd door een enkele enter en de tweede en verder steeds met twee? Het betreft reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag en reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag

[ Voor 65% gewijzigd door PcDealer op 31-12-2010 20:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Glaanie schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:10:
Hier is denk ik iets aan onze kant niet goed gegaan. Eens kijken of dat vandaag te repareren is...

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-02 15:00

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Vind dit zinnetje gewoon echt slecht:
De Galaxy Tab van Samsung wist desondanks nog bijna een kwart van de stemmen te vergaren, maar hoewel de Galaxy Tab een uitstekend apparaat is, valt niet uit te sluiten dat hier anti-Apple-sentimenten aan het werk zijn geweest.
Waarom moet dat er weer bij? Er staat nergens dat je een apparaat moet hebben, om erop te stemmen.
Vele gebruikers kunnen de tab gewoon testen bij mediamarkt. En als dat lekkerder werkt dan de iPad, dan mogen ze erop stemmen.

Vind het ook een beetje de neiging hebben naar een troll. Bah tweakers...

Huub Huub Barbatruc!

• Slurpgeit
Slurpgeit schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:29:
Is de totale uitslage van beveiligingssoftware ook ergens te bekijken?
Is dit ondertussen al ergens te vinden? Ik ben wel benieuwd..

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Slurpgeit schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Is dit ondertussen al ergens te vinden? Ik ben wel benieuwd..
<Wilbert> hier staan ze wel nieuws: Activision, Apple en Sony grote winnaars Gouden Steeksleutel 2010
Beste beveiligingssoftware : Microsoft Security Essentials 2010
:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Gaat er nog iemand iets met mijn post doen?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Slurpgeit
Klopt, de winnaar staat er. Maar ik ben juist benieuwd naar de rest :)
Pagina: 1